Dysk 1TB

Data: 2010-10-11 21:56:49
Autor: Krzysztof Tabaczyński
Dysk 1TB
Cześć!

Zepsuł mi się dysk 500 GB, więc zainstalowałem na jego
miejsce nowy dysk, ale 1TB. Ale BIOS widzi go jako dysk 32 MB
i system WXP też widzi tylko 32 MB z tego dysku.

Pomóżcie proszę!
Czegoś nie wiem? Coś źle robię? Dysk uszkodzony?

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Data: 2010-10-11 23:45:55
Autor: Doxent
Dysk 1TB
Pomóżcie proszę!
Czegoś nie wiem? Coś źle robię? Dysk uszkodzony?

płyta gigabyte ? sam kiedyś walczyłem. Pomogło wgranie nowego biosu do płyty oraz naprawa dysku którymś programem z Hiren Boot cd (teraz nie pamiętam). Mozna też użyć ES tool od Samsunga.
mnóstwo ludzi miało z tym problemy niestety. ew próbuj HDD capacity restore.
http://www.tomshardware.com/forum/245972-32-solved-hd103uj-appears-32mb-drive
http://blog.atola.com/restoring-factory-hard-drive-capacity/

Data: 2010-10-12 13:12:34
Autor: Wiktor S.
Dysk 1TB
Pomóżcie proszę!
Czegoś nie wiem? Coś źle robię? Dysk uszkodzony?

płyta gigabyte ? sam kiedyś walczyłem.

No i to tyle, jeśli chodzi o LBA48 i rzekomy koniec problemów z ograniczeniami pojemności dysków. Zawsze jakiś producent musi spieprzyć sprawę :-/

--
Azarien

Dysk 1TB