Dysk 2TB - WD20EARX czy SAMSUNG F4EG HD204UI?

Data: 2011-10-13 19:55:21
Autor: Latet
Dysk 2TB - WD20EARX czy SAMSUNG F4EG HD204UI?
EARX jest Sata III, Samsung Sata II. Samsung wg. testow troche
szybszy.

Ja wybralem Samsunga HD204UI, ze wzgledu na cene i moje dosc dobre wieloletnie doswiadczenia z ta marka. Jednak ten dysk mnie rozczarowal. Jest wolniejszy, niz sie spodziewalem, no i od samego poczatku narasta w nim wartosc bledu smart nr [01] oraz [c8]. To oczywiscie za malo na reklamacje, ale za duzo, aby w pelni cieszys sie nowym zakupem.

O WD sie nie wypowiem, bo mam za male doswiadczenia (mam tylko 2 dyski WD, jeden 3.5" i jeden 2.5"). Samsungów mam kilkanascie.

latet

Dysk 2TB - WD20EARX czy SAMSUNG F4EG HD204UI?