Dysk ~500GB

Data: 2009-06-08 10:44:12
Autor: Olek
Dysk ~500GB
Ingarden wrote:
Przymierzam się do zakupu nowego dysku. Zależy mi przede wszystkim na niezawodności/trwałości, w dalszej kolejności na szybkości i niskim poziomie hałasu.
Jak jest z żywotnością tych dysków? Jest jakaś lepsza alternatywa w podobnej cenie?

http://www.allegro.pl/item647864743_salon_wd_caviar_500gb_16mb_sataii_wd5000aaks_wawa.html

I jeszcze jedno pytanie:
Czy nie będzie problemu z współpracą dysku na SATA2 z dyskiem IDE (jako slave chciałbym zostawić mojego starszego SAMSUNGA 200GB)?

hmmmm masz na płycie złącza SATA i IDE, czy chcesz wpiąć nowy dysk pod starą taśmę? :)

pozdry
Olo

Data: 2009-06-08 11:06:29
Autor: Ingarden
Dysk ~500GB
hmmmm masz na płycie złącza SATA i IDE, czy chcesz wpiąć nowy dysk pod starą taśmę? :)

Ależ wodzu, co wódz!
Pewnie, że mam SATA i IDE.

--
le

Data: 2009-06-08 15:10:06
Autor: Olek
Dysk ~500GB
Ingarden wrote:
hmmmm masz na płycie złącza SATA i IDE, czy chcesz wpiąć nowy dysk pod starą taśmę? :)

Ależ wodzu, co wódz!
Pewnie, że mam SATA i IDE.

powinien chodzić każdy dysk z każdym - to są dwa oddzielne kontrolery/kanały nie wiem czego się obawiasz... Kup tego WD co Ci polecam - Samsung robi dobre kuchenki mikrofalowe...

pozdry
Olo

Dysk ~500GB