Dysk Q - co za cholera?

Data: 2010-02-21 09:03:19
Autor: qwerty
Dysk Q - co za cholera?
Użytkownik "HP Compaq user" <j666.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hlp93a$ek7$1@inews.gazeta.pl...
Widzę w kompie dysk Q, rzekomy dysk.
File system:  RAW.
Nic na nim nie ma, zero bajtów, nawet się właściwie otworzyć nie da, jakiś
wirtualny.
Ale co go tworzy?
Nie jest to czytnik kart SD (wbudowany) na pewno.
Co to jeszcze może byc ten Q ?
Czy to "siedzi" gdzieś sprzętowo (czy może xp stworzyło?)?

To ja stworzyłem. Q jak qwerty. Kopiuję ważne pliki na tą partycję, a trojan wysyła pocztą plik. Genialne rozwiązanie.

Dysk Q - co za cholera?