Dysk SATA zachowuje się

Data: 2009-12-10 17:51:10
Autor: Grzegorz Krukowski
Dysk SATA zachowuje się
On Thu, 10 Dec 2009 12:23:49 +0100, "Artur\(m\)" <musicm@interia.pl>
wrote:

Ja miałem podobną sytuację na dyskach EIDE - co uruchomienie checkdisk
i dziwne błędy w plikach. Co się okazało - jeden dysk (jakiś 40GB
Samsung) nie był w staie pracować z innim dyskiem na tej samej
tasiemce. Dołożyłem więc dodatkowy kontroler i na początku to nic nie
pomogło, ale, z czasem doszedłem, że istotna jest jeszcze kolejność
wpinania dysków do kontrolerów a nie tylko zasada jeden dysk na jednej
taśmie. Może też ci ta rada coś pomoże? Co prawda w SATA i tak na
kabelku wisi jedno urządzenie, ale może coś z kolejnością?
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-12-11 09:36:40
Autor: Artur\(m\)
Dysk SATA zachowuje się

wrote:

[...]

Cały czas kminię, ze to musi(?) być własnie gdzieś "w tej okolicy".

Sprawdzę bardziej dokładnie, bo na razie zmieniłem raz kontroler i tylko raz
inny kabelek

Spróbuję wiele kabelków i wszyskie "gniazdka"
Dzięki
Artur(m)

Dysk SATA zachowuje się