Dysk SATA zachowuje się

Data: 2009-12-11 12:45:25
Autor: Leszek K.
Dysk SATA zachowuje się
Dnia Thu, 10 Dec 2009 12:23:49 +0100, Artur(m) napisał(a):

Juz dłuzszy czas czekdysk pracuje przy każdym uruchomieniu kompa
zmieniłem tasiemkę, zasilacz, pamięć
a czekdysk swoje
HDTune mówi że jest super po każdym dokładnym teście.

Co jest?
Trochę to już irytujące

Jest jakaś rada?

XP Pro, Intel PentiumIV, płyta intel PEBT2 seagate 320GB 16MB

Artur(m)

Zapuść pełne sprawdzanie dysku albo spod konsoli z parametrem /r albo pod
okienkami zaznaczając opcje "Automatycznie napraw..." i "Skanuj dysk i
próbuj odzyskać..."

Data: 2009-12-11 14:24:04
Autor: Artur\(m\)
Dysk SATA zachowuje się

Użytkownik "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neeostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Zapuść pełne sprawdzanie dysku albo spod konsoli z parametrem /r albo pod
okienkami zaznaczając opcje "Automatycznie napraw..." i "Skanuj dysk i

Napisałem juz wyżej, że tak robię co jakiś czas
- bez skutku:(

Artur(m)

Dysk SATA zachowuje się