Dysk SSD a podkręcony procesor

Data: 2010-01-11 10:20:21
Autor: G Nowak
Dysk SSD a podkręcony procesor
Chcę kupić na system dysk SSD Intela 80GB i podpiąć go do płyty na której
chodzi E8400 podkręcony do 3600 ma to chodzic na Windows 7.

Niestety przy takim ustawieniu dysk Seagate 500 GB z serii 12 zaczął mi
wysiadać, prawdopodobnie z powodu wahań napięć (na innej płycie bez
podkręcania doszedł na szczęście do siebie).

Czy dyski SSD też są tak wrażliwe przy podkręcaniu systemu? Mam nadzieję, że
ktoś już to przetestował u siebie.

Jestes na 100% pewny, ze to dysk padl z braku zarcia a nie kontroler od wysokiego taktu? Swoja droga dziwi mnie taka ekonomia - przeciez *dobry* zasilacz kosztuje moze 200pln wiec 1/4 dysku ktory chcesz kupic. Moze warto dolozyc i miec pewnosc?

--
pozdr

Data: 2010-01-11 12:56:02
Autor: Grzegorz Prędki
[...]