Dysk SSD a podkręcony procesor

Data: 2010-01-11 21:35:45
Autor: Hektor
Dysk SSD a podkręcony procesor
Użytkownik "Jacek P" <jacekkropkamalikmalpkawpkropkapl> napisał

Niestety przy takim ustawieniu dysk Seagate 500 GB z serii 12 zaczął mi wysiadać, prawdopodobnie z powodu wahań napięć (na innej płycie bez podkręcania doszedł na szczęście do siebie).

Co to znaczy 'doszedł do siebie'? Przecież to nie koń ciągnący wóz z węglem. Te Twoje teorie ta tak jakbym bajki na MiniMini oglądał: stół przeszedł grypę.

Zbigniew Kordan

Data: 2010-01-12 08:27:53
Autor: Jacek P
Dysk SSD a podkręcony procesor
Co to znaczy 'doszedł do siebie'? Przecież to nie koń ciągnący wóz z węglem. Te Twoje teorie ta tak jakbym bajki na MiniMini oglądał: stół przeszedł grypę.

Już śpieszę z wyjaśnieniem, widzę, że dla niektórych to co piszę to czarna magia, choć nie zamierzona z mojej strony, oczywiście w wydaniu MiniMini. Choć ja bym raczej celował w Nickelodeon i Jimmiego Neutrona :)

Wyniki w HDD Helath po podłączeniu dysku wskazywały ok 80 (dokładnych wartości nie pamiętam). Po dwóch tygodniach na tym podkręconym sprzęcie spadły do poziomu około 60. Po przeniesieniu dysku do innego komputera dałem mu pochodzić przez jakiś czas i wartości zwiększyły się do około 70 punktów. To nie był zamierzony efekt, byłem zaskoczony ale tak podał program (ten sam, ta sama wersja). Właśnie takie coś określam stwierdzeniem - doszedł do siebie. :)

Opisuję dziwne (dla niektórych wręcz bajkowe) zdarzenia ale chyba od tego jest to miejsce, pozwala wyjaśniać takie właśnie rzeczy. Jak coś jest jasne i dostępne w necie to tutaj staram się o tym nie pisać :)

Pozdrawiam
Jacek

Dysk SSD a podkręcony procesor