Dysk SSD z PLP

Data: 2016-05-15 20:11:32
Autor: mk4
Dysk SSD z PLP
Mam dysk Intel 730 480GB, który ma PLP (np. przynajmniej jak robiłem rozeznanie przed zakupem to takie deklaracje napotkałem). Minęło trochę czasu od jego zakupu (kilkanaście miesięcy) i pomyślałem, ze przydałaby się większa przestrzeń. Niby mógłbym kupić drugi taki sam - ale wolałbym jednak coś w okolicach 1TB. Oczywiście zależy mi na rozsądnej cenie - gdyby nie to to by nie było tego posta.

Dysk jest używany w boxie ESX do uruchamiania maszyn wirtualnych (w grę wchodzi raczej tylko interfejs SATA). Dlatego tez, jednym z istotnych parametrów jest PLP.

Szukałem jakiegoś zestawienia dysków SSD, które maja ów mechanizm ale bezskutecznie - jakieś pojedyncze wzmianki ale nic konkretnego i choćby w miarę kompletnego.

Rozsądną cena to coś do 2000 PLN. Swoja droga to coś dziwnego się stało. Swoja 730 kupiłem za około 1700 wtedy (a krótko później była promocja i były jeszcze trochę tańsze). Teraz widzę, że stoją ponad 2000 - a to jednak dość archaiczny model.

mk4

Data: 2016-05-15 23:38:40
Autor: Chris
Dysk SSD z PLP
[...]