Dysk Seagate 500GB

Data: 2010-10-04 00:11:37
Autor: JoteR
Dysk Seagate 500GB
"GAD Zombie" napisał:

Planuje zakup dysku, do standardowych domowych potrzeb. Upatrzylem taki:
http://www.alsen.pl/podzespoly-pc,k20/dyski-twarde,k134/dyski-sata-3-5-cala,l135/500gb-7200rpm-sataii-16mb-st3500418as-ncq,p7150.html

Pytanie, czy ktos z was nie spotkal sie z jakimis problemami dotyczacymi tego modelu? Wiem, ze bywaja takie tzw "czarne serie" i niektore modele w duzej czesci sa wadliwe, stad wolalbym spytac zanim kupie bubel :). Moze ktos cos kojarzy?

Ja kojarzę, że ten model wsadzony do komputera moich dzieci na razie (odpukać) nie sprawia żadnych problemów, a nawet przeżył "czkawki" zasilacza znanej firmy Take-Me.

JoteR

Data: 2010-10-07 08:44:23
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Dysk Seagate 500GB
Dnia 2010-10-04, o godz. 00:11:37
"JoteR" <joter@pf.pl> napisał(a):

"GAD Zombie" napisał:

> [...]

Ja kojarzę, że ten model wsadzony do komputera moich dzieci na razie (odpukać) nie sprawia żadnych problemów, a nawet przeżył "czkawki"

Ja mam 4 sztuki w kupowanych niedawno kompach biurowych. Na razie
bez problemów.

Zdrówko

Dysk Seagate 500GB