Dysk TOSHIBA P300

Data: 2017-12-26 15:06:18
Autor: Roman Tyczka
Dysk TOSHIBA P300
Witam,

Zaczyna mi padać stary samsung i postanowiłem go wymienić na jakiś nowszy i
większy HDD. Wstępnie wybrałem dysk 3TB TOSHIBA P300.
Jednak w googlu znalazłem, że ludzie miewają z tym modelem problemy.
Czy jest tu ktoś kto pracuje w handlu i może potwierdzić, że te dyski mają
duże zwroty?

Ewentualnie jakie obecnie HDD są w miarę bezpieczne (statystycznie mało
awaryjne)?

Roman Tyczka

Data: 2018-01-03 19:37:16
Autor: Roman Tyczka
Dysk TOSHIBA P300
On Tue, 26 Dec 2017 15:06:18 +0100, Roman Tyczka wrote:

[...]

W końcu olałem tę Toshibę, bo sieć huczy od wadliwości tych dysków.
Potem chciałem kupić WD Blue, ale też opinie, że słaby, że gorszy, że taki
owaki, lepiej brać WD Red. Droższy, ale ma się pewność (sic!). Jednego Reda
kupiłem ze 3 lata temu, od nowości miał bad sectory, używam do dziś, pech,
tak sobie to tłumaczyłem.
Kupiłem zatem Reda kolejny raz...

http://snap.ashampoo.com/uploads/2018-01-03/sQxpLjrx.png

i nie polecam tego syfu, ostatecznie chyba mogę stwierdzić, że firma WD to
shit totalny, dno i porażka.
Trudno mi uwierzyć, że dwa losowe dyski, kupione w odstępie 3 lat i do tego
te z wyższej półki, tylko nieprawdopodobnym zbiegiem okoliczności są
wadliwe. Założę się, że spierdolony jest co drugi dysk WD. Powstaje pytanie jaka firma potrafi robić dyski HDD? Czy to już może koniec
tych dysków i coraz większe truchła są w handlu, bo i tak upada ta gałąź?

Jestem mocno zirytowany.

Roman Tyczka

Data: 2018-01-04 14:09:51
Autor: elmer radi radisson
Dysk TOSHIBA P300
On 2018-01-03 19:37, Roman Tyczka wrote:

Powstaje pytanie jaka firma potrafi robić dyski HDD? Czy to już może koniec
tych dysków i coraz większe truchła są w handlu, bo i tak upada ta gałąź?

Ja robilem dlugie podejscie podobne jak Ty, i droga eliminacji
skonczylem na P300 3TB. I jest OK, moze troche mniej moglby buczec basowo, ale ogolnie jest dosc cichy.

Gdzie niby ta siec "huczy od wadliwosci tych dyskow"? Raporty uzytkownikow na newegg i amazonie nie odbiegaja od jakiejs normy.
zwyczajne 4 gwiazdki.

--

memento lorem ipsum

Data: 2018-01-04 14:46:33
Autor: Roman Tyczka
Dysk TOSHIBA P300
On Thu, 4 Jan 2018 14:09:51 +0100, elmer radi radisson wrote:

[...]

Ja odsyłam to ścierwo i zaryzykuję powtórnie Reda, to będzie ostatni Red
jakiego kupię.

Gdzie niby ta siec "huczy od wadliwosci tych dyskow"? Raporty uzytkownikow na newegg i amazonie nie odbiegaja od jakiejs normy.
zwyczajne 4 gwiazdki.

https://www.google.pl/search?q=p300+problem

to niby mało?

Roman Tyczka

Data: 2018-01-04 15:21:08
Autor: elmer radi radisson
Dysk TOSHIBA P300
On 2018-01-04 14:46, Roman Tyczka wrote:

https://www.google.pl/search?q=p300+problem

to niby mało?

Polowa z tego dotyczy laptopa Toshiba P300, jeszcze inna czesc dysku 1TB, poza tym tak szukajac to znajdziesz podobne rezultaty dotyczace
kazdego modelu dysku i dowolnego rodzaju problemow jakie ludzie potrafia
miewac, niekoniecznie z winy hdd. Takze gdzie to "huczenie"? Jakis
konkretny link gdzie ludzie pisza o szczegolnej awaryjnosci /tak jak np.
potrafilo byc to z danymi modelami Seagate/?

--

memento lorem ipsum

Data: 2018-01-04 21:15:33
Autor: Roman Tyczka
Dysk TOSHIBA P300
On Thu, 4 Jan 2018 15:21:08 +0100, elmer radi radisson wrote:

https://www.google.pl/search?q=p300+problem

to niby mało?

Polowa z tego dotyczy laptopa Toshiba P300,

Na moje oko może 1/8 lub 1/10, ale widać mamy inne definicje połowy.

[...]

W googlu miszczu, może się wysil i poklikaj po tych linkach, hę?

Jakis konkretny link gdzie ludzie pisza o szczegolnej awaryjnosci /tak jak np.
potrafilo byc to z danymi modelami Seagate/?

O konkretny link/informację pokazujący % padania poprosiłem właśnie w tym
wątku. Umiesz czytać ze zrozumiemiem czy tylko będziesz szczekał po
próżnicy?
Zacytuję:

"Czy jest tu ktoś kto pracuje w handlu i może potwierdzić, że te dyski mają
duże zwroty?" Dotarło?

EOT

Roman Tyczka

Data: 2018-01-04 22:38:41
Autor: elmer radi radisson
Dysk TOSHIBA P300
On 2018-01-04 21:15, Roman Tyczka wrote:

O konkretny link/informację pokazujący % padania poprosiłem właśnie w tym
wątku. Umiesz czytać ze zrozumiemiem czy tylko będziesz szczekał po
próżnicy?

Pisales o huczeniu w internecie, wiec jeszcze raz, gdzie to konkretne
"huczenie", ktore chcialbys potwierdzac?
I naucz sie kultury, jesli oczekujesz w przyszlosci odpowiedzi na
grupach, narazie masz spore braki. A nastepnym razem moze nie
dramatyzuj widzac wyniki wyszukiwania w googlu.

ps. mi np. wynik tego zapytania na pierwszej stronie nie pokazuje
ani jednego hasla zawierajacego fraze "P300 3TB".

--

memento lorem ipsum

Dysk TOSHIBA P300