Dysk ata przez pprzejśiówkę do płyty z sata?

Data: 2012-02-09 21:01:32
Autor: michalek
Dysk ata przez pprzejśiówkę do płyty z sata?
Wiem, że są różnorodne przejściówki, ale obiło mi się o uszy, że coś z nimi
nie halo. Tylko nie wiem czy wszystkie czy tylko "w jednym kierunku".

Mam dysk ATA133 i chciałbym go podłączyć do płyty z kilkoma SATA
ale tylko jednym portem ATA. Do tego ATA jest już podłączona nagrywarka
i jeśli do tej samej taśmy podłączam dysk, to jego szybkośc transmisji spada
dramatycznie.
Czyli muszę albo dokupić dodatkowy na karcie kontroler ATA
albo zastosować przejściówkę.

Czy ktoś, kto ma tu doświadczenia takie podzieli się nim? Czy zwracać
uwagę na producenta (ale wiekszośc tych po 15-20zł wygląda bardzo
podobnie) czy wszystkie się nie sprawdzają?

Dysk ata przez pprzejśiówkę do płyty z sata?