Dysk dla Lenovo, a inne notebooki.

Data: 2011-12-02 08:39:54
Autor: _THX.
Dysk dla Lenovo, a inne notebooki.
Czy dysk rozbiony dla Lenovo (Hitachi, Seagate) będzie pasował do innego notebooka, np. do HP Compaq?
Na moje oko hdd wyciągniety z Lenovo ma o jedno złącze mniej (brak osobnego złacza zasilania), ale czy inne notebooki wykorzystują to [brakujące] złącze?
No i kwestia ewentualnej sprzętowo-programowej blokady.
THX

Data: 2011-12-02 09:03:00
Autor: DooMiniK
On 02/12/2011 08:39, _THX. wrote:
[...]

Dysk IDE, czy sata? Może do niego nadal jest przykręcony adapter? ;-)
On jest w takiej metalowej obudowie, po bokach albo z boku śrubki?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-12-02 09:21:14
Autor: _THX.
Dysk dla Lenovo, a inne notebooki.
Serial ATA (czyli SATA).
Goły dysk, bez adaptera.

-- -- -
Dysk IDE, czy sata?

Data: 2011-12-02 09:34:09
Autor: DooMiniK
Dysk dla Lenovo, a inne notebooki.
On 02/12/2011 09:21, _THX. wrote:
Serial ATA (czyli SATA).
Goły dysk, bez adaptera.

Nie sądzę, zrób proszę zdjęcie, ew. podaj dokładny
model dysku.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-12-02 11:16:09
Autor: G Nowak
Dysk dla Lenovo, a inne notebooki.
Na moje oko hdd wyciągniety z Lenovo ma o jedno złącze mniej (brak osobnego
złacza zasilania), ale czy inne notebooki wykorzystują to [brakujące] złącze?

Byc moze masz na mysli zworki, nie zlacze zasilania. Zasilanie i zlacze sata jest zawsze w tym samym miejscu.

--
Pozdr

Data: 2011-12-02 16:37:03
Autor: _THX.
Dysk dla Lenovo, a inne notebooki.
Możliwe.
W jednym dysku (Seagate z HP) są 4 piny (na zworki?), w innym dysku (Hitachi z Lenovo) w tym miejscu jest pusta dziura i nie ma tych pinów.
Myślałem, że to zasilanie (podobne rozmiarem do zasilania stacji dyskietek 3 1/4'').

-- -- -

Data: 2011-12-02 20:38:18
Autor: DooMiniK
On 02/12/2011 16:37, _THX. wrote:
[...]

W dyskach IDE 2.5 nie ma osobnej sekcji zasilania, jest to jeden rząd
pinów.

p.s. odpowiadaj _pod_ postem.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-12-03 12:01:21
Autor: _THX.
Dysk dla Lenovo, a inne notebooki.
"Problem" złącza rozwiązany (w notku i tak naprzeciwko tych pinów nic nie było, nie wiedziałem, ze to do zworek, opisu na dysku nie ma).
Zamówiłem więc ten dysk robiony dla Lenovo (pewna firma z nowych Lenovo na dzień dobry wyjmuje dyski Hitach/Seagate 100GB 7200RPM i od razu wstawia jakieś wielkoludy, a te 100GB 7200RPM sprzedaje za śmieszne $20) do swojego nie-Lenovo, liczę, że ruszy ;-)

Co do dysków do Thinkpadów to obiło mi się o uszy, że czasem potrzebne jakieś zmiany w BIOS itp.

-- -- -

Data: 2011-12-04 20:59:19
Autor: m4rkiz
"_THX." <j666.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:jbd32h$1dc$1inews.gazeta.pl...

Co do dysków do Thinkpadów to obiło mi się o uszy, że czasem potrzebne jakieś
zmiany w BIOS itp.

a i owszem, ale nie do dyskow tylko kart wifi

Data: 2011-12-04 12:00:49
Autor: _THX.
Dysk Hitachi dla Lenovo, a gwarancja.
Ciekawi mnie, jak w razie czego (tfu, tfu...) realizować gwarancję na dysk Hitachi travelstar z notebooka Lenovo.
Próbowałem na stronie Hitachi wpisać numer seryjny dysku, ale... nie jestem w stanie numeru seryjnego na tym dysku z Lenovo znaleźć.
Gwarancja realizuje się poprzez dealera Lenovo?
THX

--

Dysk dla Lenovo, a inne notebooki.