Data: 2020-02-27 09:54:37 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Dysk do NAS | |
On 2020-02-26 22:08, Michal M. Lechanski wrote:
Dobry wieczór. Mam nadzieję, że reklamowałeś u WD? Nawet bez paragonu możesz sprawdzić po numerze seryjnym, czy ma jeszcze gwarancję - paragon tylko jeśli okaże się, że długo leżał w sklepie :) Mi padły już dwa 3TB WD Red w NAS (nie na raz oczywiście) i bez problemu zostały wymienione (jeszcze przed wysłaniem do nich uszkodzonych) w ramach gwarancji. Pracują do dzisiaj (3-4 lata) bez śladu zużycia. Tak jestem z nich zadowolony, że właśnie po zmianie NAS na 4 dyskowy dokupiłem kolejny WD Red :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2020-02-27 20:52:38 | |
Autor: Michal M. Lechanski | |
Dysk do NAS | |
W dniu 27.02.2020 o 08:54, Mirek Ptak pisze:
Mam nadzieję, że reklamowałeś u WD? Nie, NAS z drugiej ręki, u mnie ok 3 lat, dowodu zakupu nie mam. Nawet bez paragonu możesz sprawdzić po numerze seryjnym, czy ma jeszcze gwarancję - paragon tylko jeśli okaże się, że długo leżał w sklepie :) A dziękuję bardzo - sprawdzę jak wyjmę dysk, ale nie spodziewam się by dyski wciąż były na gwarancji. -- Michał |
|
Data: 2020-08-09 13:29:44 | |
Autor: Olek | |
Dysk do NAS | |
W dniu 27.02.2020 o 21:52, Michal M. Lechanski pisze:
W dniu 27.02.2020 o 08:54, Mirek Ptak pisze: Misiek, ale nie potrzebujesz żadnego dowodu zakupu! Nawet bez paragonu możesz sprawdzić po numerze seryjnym, czy ma jeszcze Niedawno bez problemu wymieniałem WD RED z pięcioletnią gwarancją. Dokument zakupu w ogóle nie brał w tym udziału. WD liczy start gwarancji wg swoich rejestrów, a nie wg dokumentu zakupu. Na stronie WD wpisujesz numer seryjny dysku i wyświetla się informacja czy jest na gwarancji, wynikająca z daty produkcji zakodowanej w SN. Jeśli jeszcze jest na gwarancji, to od razu klikasz w generowanie zgłoszenia RMA i wysyłasz opakowany wg ich instrukcji. Po pewnym czasie przychodzi paczka z nowym, i tyle. Dokument zakupu byłby potrzebny gdybyś chciał udowodnić, że nie minęło X lat od daty zakupu, a wg WD już gwarancja by wygasła, bo np leżał w sklepie przez rok i od daty produkcji te X lat już upłynęło. -- Olek |
|