Dysk do starego komputera

Data: 2011-08-10 13:01:03
Autor: _ąćęłńóśźż
Dysk do starego komputera
Wiesz co, miałem podobne kłopoty z płytą też ATrend (płyta teoretycznie do UDMA 100, ale nie udało mi się jej uruchomić powyżej UDMA 66 (dysk sytemowy 80 GB, nie pamiętam teraz producenta, obsługuje Ultra ATA 100) i dyskiem IBM Deskstar 60 GB, który próbowałem podłączyć jako drugi.
Zworkologia chyba jeszcze gorsza niż w WD :-((
Dostałem od kogoś ten dysk IBM sformatowany jako NTFS, a na ATrendzie stał W98SE (FAT32).
Kombinowałem jak koń pod górę, ze zworkami, z taśmami, z kanałami, najpierw BIOS mi widział ten drugi dysk IBM, ale coś przekombinowałem i później to już w ogóle nawet BIOS nie widział, może w ogóle się dysk jakoś uszkodził, bo chodzą mi po głowie podobne komunikaty.
Ot taka historia ostrzegawcza ;-)

--

Dysk do starego komputera