Dysk hybrydowy - pytania.

Data: 2014-08-09 02:10:01
Autor: Bolko
Dysk hybrydowy - pytania.
Kupiłem lekko używany dysk hybrydowy Seagate.
Pytania:
1)
Przeczytałem gdzieś tutaj że z zasady części SSD windows nie obsługuje.
I trzeba specjalne sterowniki zainstalować Intela.
Szukam i szukam i ni cholery nie mogę znaleźć więcej informacji.
A tym bardziej sterowników.

2)
Windows widzi dysk jako całość.
Czy jest sposób (tak z ciekawości) zobaczyć co system wrzucił sobie do części SSD

ps

Dysk mam od tygodnia Seagate XT 7200obr/min
10 000 godzin przepracowane I naprawdę jak na razie fajna sprawa (jak dotąd).
Pytanie co mogę zrobić żeby było jeszcze lepiej.

Data: 2014-08-09 07:09:26
Autor: Pszemol
Dysk hybrydowy - pytania.
"Bolko" <suryga@gmail.com> wrote in message news:ed21be16-05b0-4a92-ab9f-b0eb61937f26googlegroups.com...
Kupiłem lekko używany dysk hybrydowy Seagate.
[...]
10 000 godzin przepracowane

To wychodzi mi 416 dni, prawie półtora roku...

Szukam i szukam i ni cholery nie mogę znaleźć więcej informacji.
A tym bardziej sterowników.

Niepotrzebnie się martwisz... Niepotrzebne są żadne sterowniki.

Windows widzi dysk jako całość.
Czy jest sposób (tak z ciekawości) zobaczyć co system wrzucił sobie do części SSD

Bo taki dysk sam sobie zarządza, bez pomocy Windows, zawartością
i tym gdzie jaki plik położyć.

Dysk hybrydowy - pytania.