Dysk i karta SAS - beda one dzialac

Data: 2012-10-22 17:39:04
Autor: G Nowak
Dysk i karta SAS - beda one dzialac
Witam, Zwracam sie z prosba o pomoc, jako iz znam odpowiednich slow do wpisania w wyszukiwarce. Mam dysk oraz karte, ale nie wiem, czego potrzebuja by wspolzyc. Jest jakis kabel (moj jest zakonczony calkiem inna wtyczka), a moze to inny standard?

http://goo.gl/pOujo
http://goo.gl/IVZ9o

--
Pozdr

Data: 2012-10-23 08:46:03
Autor: Chris
Dysk i karta SAS - beda one dzialac
G Nowak nabazgral(a):

[...]

Dysk wyglada normalnie, podaj co to za modele dysku i karty bo prócz tego ze to dell to nic wiecej nie wiadomo.

http://www.serialstoragewire.org/Articles/2007_07/itinsights24.html

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

Data: 2012-10-23 00:03:30
Autor: G Nowak
> [...]
> wpisania w wyszukiwarce. Mam dysk oraz karte, ale nie wiem, czego
> potrzebuja by wspolzyc. Jest jakis kabel (moj jest zakonczony calkiem inna

Dysk wyglada normalnie, podaj co to za modele dysku i karty bo pr�cz tego ze to dell to nic wiecej nie wiadomo.
http://www.serialstoragewire.org/Articles/2007_07/itinsights24.html

Dzieki, Karta to E2K-UCP-61(B), dysk MK2001TRKB.

--
Pozdr

Data: 2012-10-23 09:30:34
Autor: Chris
[...]

Kontroler masz SAS 3 Gb/s a dysk SAS 6 Gb/s i tu moze byc róznica w zlaczu, nie potwierdze ci teraz bo musial bym sie upewnic na 100% a nie jestem :)

Data: 2012-10-23 01:12:54
Autor: G Nowak
Dysk i karta SAS - beda one dzialac
Kontroler masz SAS 3 Gb/s a dysk SAS 6 Gb/s i tu moze byc róznica w zlaczu, nie potwierdze ci teraz bo musial bym sie upewnic na 100% a nie jestem :)

To wiem, niby sa kompatybilne wstecz.

--
Pozdr

Data: 2012-10-27 11:41:24
Autor: Radosław Sokół
W dniu 23.10.2012 02:39, G Nowak pisze:
[...]

Dyski mają gniazda dokładnie takie jak SATA, ale bez przerwy
między częścią sygnałową i zasilania (wymagany jeden wspólny
kabel, a nie dwa osobne, jak w SATA).

Kartę SAS masz pewnie z wyjściem wielotorowym, wymagającym
odrębnego rozdzielacza. Czyli musisz szukać jeszcze dodatko-
wego sprzętu/okablowania.

Wszystko masz opisane tutaj:

http://en.wikipedia.org/wiki/Serial_attached_SCSI

| RadosĹ‚aw Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ĹšlÄ…ska                   |

Dysk i karta SAS - beda one dzialac