Dysk i partycje na nim

Data: 2014-06-26 11:14:59
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Dysk i partycje na nim
Witam.
Wpadł w moje brudne łapki dysk z laptopa 2.5 cala WD 320 GB.Na dysku były
trzy partycje. Systemowa - największa, startowa - ok 100 MGB i jeszcze
jedna bez nazwy o pojemności 12 GB. Opis w zarządzaniu dyskami jest
{Zdrowa(Partycja odzyskiwania)}. Chciałbym ją usunąć ale niestety nie można
na niej zrobić nic w managerze dysków. Jest jakaś szansa uzyskania dostępu
do tych 12 GB?
--
....:::WISKOLER:::...
Pod dom Stirlitza podjechał samochód, z którego wyskoczyło trzech

Data: 2014-06-26 11:33:22
Autor: Jacek Maciejewski
Dysk i partycje na nim
Dnia Thu, 26 Jun 2014 11:14:59 +0200, ...:::WISKOLER:::... napisa(a):

Jest jaka szansa uzyskania dostpu
do tych 12 GB?

IMO tam masz rezerw systemu. Po co ci dostp? Skasuj jakim zarzdzaczem
partycji, np. PQmagic.
--
Jacek

Data: 2014-06-26 11:35:52
Autor: Jacek Maciejewski
Dysk i partycje na nim
Dnia Thu, 26 Jun 2014 11:14:59 +0200, ...:::WISKOLER:::... napisał(a):

[...]

Kiedyś Stirlitz poszedł do kina. Wtem gestapo zablokowało wszystkie wyjścia
i zaczęło przeszukiwać rząd za rzędem. Ale Stirlitz i tym razem sobie
poradził - wyszedł wejściem.
--
Jacek

Data: 2014-06-26 16:22:32
Autor: PiteR
Dysk i partycje na nim
 ...:::WISKOLER:::... pisze tak:

jedna bez nazwy o pojemnoci 12 GB. Opis w zarzdzaniu dyskami jest
{Zdrowa(Partycja odzyskiwania)}

http://www.fs-driver.org/index.html

Stirlitz chodzi po dachu budynku gestapo, polizgn si i spad. Byby si zabi, ale cudem zahaczy o gzyms. Nastpnego dnia cud napuch i poczerwienia.

--
Piter

Data: 2014-06-26 22:36:57
Autor: animka
Dysk i partycje na nim
W dniu 2014-06-26 11:14,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
[...]
Tej pierwszej nie można powiększyć o te 12 GB? Sprawdź we właściwościach czy masz uprawnienia.

--
animka

Data: 2014-06-27 00:18:44
Autor: Adam
Dysk i partycje na nim
W dniu 2014-06-26 22:36, animka pisze:
W dniu 2014-06-26 11:14,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
Witam.
Wpad w moje brudne apki dysk z laptopa 2.5 cala WD 320 GB.Na dysku byy
trzy partycje. Systemowa - najwiksza, startowa - ok 100 MGB i jeszcze
jedna bez nazwy o pojemnoci 12 GB. Opis w zarzdzaniu dyskami jest
{Zdrowa(Partycja odzyskiwania)}. Chciabym j usun ale niestety nie
mona
na niej zrobi nic w managerze dyskw. Jest jaka szansa uzyskania
dostpu
do tych 12 GB?
Tej pierwszej nie mona powikszy o te 12 GB? Sprawd we waciwociach
czy masz uprawnienia.

Nie pisz gupot.
Wiesz, co to jest typ partycji?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Typ_partycji

Diskmgmt.msc nie pozwoli "dotkn" niektrych typw partycji.
Poza tym aden za znanych mi managerw partycji (a znam ich pewnie z kilkadziesit) nie pozwoli "wej" na istniejc partycj.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-06-27 11:50:17
Autor: animka
Dysk i partycje na nim
W dniu 2014-06-27 00:18, Adam pisze:
[...]

Nie pisz głupot.
Wiesz, co to jest typ partycji?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Typ_partycji

A, to o Linuxa chodzi. Myślałam, że Windows.

--
animka

Data: 2014-06-28 19:14:23
Autor: ZakonSpirowany
Dysk i partycje na nim
W dniu 27-06-2014 11:50, animka pisze:
Myślałam

Jaki jest najkrótszy dowcip hermetyczny właściwy dla pl.comp.pecet?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-29 12:20:45
Autor: Adam
Dysk i partycje na nim
W dniu 2014-06-28 19:14, ZakonSpirowany pisze:
W dniu 27-06-2014 11:50, animka pisze:
Mylaam

Jaki jest najkrtszy dowcip hermetyczny waciwy dla pl.comp.pecet?

:D

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-06-30 22:47:34
Autor: animka
Dysk i partycje na nim
W dniu 2014-06-29 12:20, Adam pisze:
W dniu 2014-06-28 19:14, ZakonSpirowany pisze:
W dniu 27-06-2014 11:50, animka pisze:
Myślałam

Jaki jest najkrótszy dowcip hermetyczny właściwy dla pl.comp.pecet?

Te mundry inaczej.
Takie zabawy w wycinanki to w przedszkolu.

--
animka

Data: 2014-07-02 19:33:22
Autor: 666
Dysk i partycje na nim
Co przez to rozumiesz?

-- -- -
Poza tym aden za znanych mi managerw partycji nie pozwoli "wej" na istniejc partycj.

Dysk i partycje na nim