Dysk sieciowy - D-Link DNS-320

Data: 2011-04-11 11:16:22
Autor: marsel
Dysk sieciowy - D-Link DNS-320
Szukam jakiego艣 NAS-a do domu, ze wzgl臋du na cen臋 wyb贸r pad艂 na D-Linka DNS-320, czy kto艣 posiada takiego i mo偶e si臋 pochwali膰 jak dzia艂a.
Znalaz艂em w internecie por贸wnanie tego dysku z jakim艣 QNAP-em, ale interesuj膮 mnie jeszcze opinie u偶ytkownik贸w.
Chodzi mi g艂贸wnie o rzeczywiste transfery, g艂o艣no艣膰 wentylatora i og贸lne wra偶enia, czy na przyk艂ad, czy potrafi si臋 zawiesi膰 jak niekt贸re routery tej firmy?

Dysk sieciowy - D-Link DNS-320