Dysk ssd 2,5" najtańszy

Data: 2012-04-23 18:16:02
Autor: .B:artek.
Dysk ssd 2,5" najtańszy
Cześć
Rozglądam się za dyskiem jak w temacie. Ciężko to idzie bo na Allegro nie
ma oddzielnego działu na dyski 2,5" i zwiad cenowy nie wychodzi :)
Interesuje mnie za jaką możliwie małą cenę można kupić dysk SSD 2,5".
Pojemność drugorzędna :) ale większa od 10 GB.
Także chciałbym zasięgnąć języka jakich prędkości transferu można się
spodziewać po dyskach tradycyjnych 2,5". Chyba wszystkie jakich się
dokopałem mają ją rzędu 40 MB/s przy obrotach 4200 rpm. Są szybsze?
Potrzebowałbym coś rzędu kilkudziesięciu GB, ale zdecydowanie szybszego.
Wszystko to by nieco podrasować lapek Travelmate. Miałby ktoś jakieś
propozycje?

Właśnie debiutują dyski Intel SSD 330. Rewelacja w stosunku cena do jakości, przynajmniej według osiągów papierowych. 60 GB za ok. 350 zł.

--
..B:artek.

Data: 2012-04-24 01:51:21
Autor: T.F.
Dysk ssd 2,5" najtańszy
".B:artek." ...
Miałby ktoś jakieś
propozycje?

Właśnie debiutują dyski Intel SSD 330. Rewelacja w stosunku cena do jakości, przynajmniej według osiągów papierowych. 60 GB za ok. 350 zł.

Nowe ale wolne SSD 330 (60GB)  sa juz za 340zl,
a nowe ale szybkie SSD 520 sa za 480zl.
IMHO warto doplacic.

--
T.F.