Dysk twardy w samochodzie?

Data: 2011-08-11 07:51:16
Autor: Marcin
Dysk twardy w samochodzie?
Chodzi oczywiście o dysk pracujący, we włączonym notebooku i
w jadącym samochodzie - czy to jest bezpieczne dla dysku ?

Zauważ, że dyski twarde montowane są fabrycznie w samochodowych systemach
nawigacji/audio (np. VW RNS 510) i raczej nie słyszałem o nagminnych awariach.

Ale być może stosowane są tam inne dyski, bądź sposoby ich mocowania, nie
wiem, nie rozbierałem.

Data: 2011-08-11 10:35:34
Autor: qwerty
Dysk twardy w samochodzie?
Użytkownik "Marcin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j201lk$lt7$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Pewnie dysk jest mocowany pionowo (aby w czasie najechania na dziury ramię nie uderzył w talerz).

Data: 2011-08-11 10:40:41
Autor: Marcin
Dysk twardy w samochodzie?
Pewnie dysk jest mocowany pionowo

Aż z ciekawości poszukałem zdjęć w necie i rzeczywiście: dysk mocowany jest
pionowo:
http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=104661

W dodatku są to specjalne dyski do samochodów, np:
http://sdd.toshiba.com/main.aspx?Path=810000000007000000010000659800000000/810000000C4E000000010000659C00002C1C

--

Dysk twardy w samochodzie?