Dysk uszkodzony mechanicznie - gdzie odzyskac dane w Wawie?

Data: 2010-12-16 14:07:33
Autor: Przemek
Dysk uszkodzony mechanicznie - gdzie odzyskac dane w Wawie?
de Fresz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Utrudnieniem nr jeden jest fakt, że jest to dość mało popularny Seagate Barracuda ES 400 GB. Utrudnieniem nr dwa jest fakt, że format partycji (2, z czego ważna jest jedna), to HFS+ (bodaj journaled).

IMHO jest duża szansa, ze padła elektronika. Poszukaj może innego egzemplarza z tym samym firmware, powinna zadziałać podmiana elektroniki.
Przem

Data: 2010-12-16 15:32:55
Autor: de Fresz
On 2010-12-16 14:07:33 +0100, "Przemek" <raz@onet.pl> said:

[...]

Jako że z tego co wiem, przy takich awariach jest generalnie jedno podejście i nietrafione dłubanie może się skończyć martwotą pernamentną (o czym przekonało się paru znanych mi ajtiajów), szczerze mówiąc wolę chyba sam nie próbować.

de Fresz

Data: 2010-12-16 16:48:10
Autor: Przemek
[...]

Jeśli chodzi o sprawną elektronikę to nie ma takiego niebezpieczeństwa.
Przem

Data: 2010-12-16 17:09:41
Autor: Artur M. Piwko
Dysk uszkodzony mechanicznie - gdzie odzyskac dane w Wawie?
In the darkest hour on Thu, 16 Dec 2010 14:07:33 +0100,
Przemek <raz@onet.pl> screamed:
[...]

Plus przelutowanie flasha.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:214B ]
[ 17:09:29 user up 12653 days,  5:04,  1 user, load average: 0.86, 0.18, 0.72 ]

                           Save a mouse, eat a pussy!

Dysk uszkodzony mechanicznie - gdzie odzyskac dane w Wawie?