Dysk wrócił z gwarancji i...

Data: 2009-05-20 23:36:31
Autor: Osadnik
Dysk wrócił z gwarancji i...
... coś nie tak.
A mianowicie pojawiło sie 2x Recalibration Retries i tyleż samo Seek Error Rate, dysk widocznie pracował już wcześniej bo Smart monitoruje 93 godziny pracy i 67 cykli start / stop.

Zwracać na gwarancje po raz drugi czy zostawić w spokoju? Poza tym niepokoją mnie obszary z czasem odczytu 150ms.

Tak czy owak dysk wyląduje w RAID1 (Mirror) z drugim wiec zawsze jakoś dane przetrwają...

Data: 2009-05-20 23:59:49
Autor: Michal AKA Miki
Dysk wrócił z gwarancji i...

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości news:gv1t7f$k2s$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ja bym zapytal o zdanie bezposrednio producenta (lub jego przedstawiciela w Polsce)...

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-05-21 06:43:07
Autor: Osadnik
Dysk wrócił z gwarancji i...
Michal AKA Miki pisze:

Ja bym zapytal o zdanie bezposrednio producenta (lub jego przedstawiciela w Polsce)...

wrócił od autoryzowanego dystrybutora :)

Dysk wrócił z gwarancji i...