Dysk z latopa, a tradycyjny pC

Data: 2009-12-10 11:32:54
Autor: Swiezak
Dysk z latopa, a tradycyjny pC
Mam dwa dyski twarde. Jeden WD 40, a drugi 200 (ten praktycznie w połowie rozwalony, tyle, że sektor rozruchowy jest ok, działa jako magazyn dla wszelkiego badziewia). Zaczęły się natomiast problemy z komputerem. Odnosze wrażenie, że drugi dysk też może powoli padać (bo zaczynają się coraz częściej pojawiać BAD Sectory, chociaż, jak napisałem wcześniej S.M.a.R.T. na razie nic nie wykrywa). Obydwa dyski ATA. Mam też dysk z laptopa. Laptop jest stary , rozwalony, z przepaloną matrycą (albo płytą główną, ch... wie co). Jest w nim natomiast dobry dysk Toshiba 40, prawie nówka. W idealnym stanie. Chciałbym go wykorzystać, bo szkoda mi kupować nowy dysk, a trochę wolnego miejsca by się przydało, żeby wreszcie wziąć tą nieszczęsną 200 i wywalić w cholere. Natomiast nie wiem, czy istniej em mozliwośc podpięciua dyskuy laptopowego do tradycyjnego komputera.

Pozdrawiam, M. __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4674 (20091209) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-12-10 12:28:34
Autor: andgrzesiek
Dysk z latopa, a tradycyjny pC
Da się podpiąć - trzeba tylko kupić odpowiednią przejściówkę. Musisz tylko wiedzieć jaki jest typ dysku z laptopa i do czego chcesz się podpiąć.
Na www.proline.com jest kilka takich przejściówek.
pzdr

--

Dysk z latopa, a tradycyjny pC