Dysk zewnętrzny 2.5 na USB

Data: 2011-10-28 21:02:54
Autor: Animka
Dysk zewnętrzny 2.5 na USB
Czy dysk zewnętrzny 2.5 na USB można podłączyć tylko do laptopa, czy do normalnego komputera też można podłączyć i będzie działał?

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-10-28 21:08:46
Autor: JoteR
Dysk zewnętrzny 2.5 na USB
"Animka" napisała:

Czy dysk zewnętrzny 2.5 na USB można podłączyć tylko do laptopa,
czy do normalnego komputera też można podłączyć i będzie działał?

Uprzedzając miłośników twórczości: to pytanie wbrew pozorom wcale nie jest takie głupie. Np. mój LaCie z wyprzedaży w Auchanie da się podłączyć tylko do laptopa. Podłączenie do stacjonarnego wymaga alpejskich kombinacji, z powodu kabelek długości 5 cm ;->

JoteR

Data: 2011-10-28 22:03:55
Autor: Robek
Dysk zewnętrzny 2.5 na USB
W dniu 2011-10-28 21:08, JoteR pisze:
"Animka" napisała:

[...]

Przeciez sa kable usb, dac dobrej jakosci i bedzie normalnie chodzil.

Robek

Data: 2011-10-28 22:06:21
Autor: JoteR
Dysk zewnętrzny 2.5 na USB
"Robek" napisał:

[...]

A łyżka na to: niemożliwe? ;->

JoteR

Data: 2011-10-28 22:15:06
Autor: RadoslawF
Dysk zewntrzny 2.5 na USB
Dnia 2011-10-28 22:03, Uytkownik Robek napisa:

Przeciez sa kable usb, dac dobrej jakosci i bedzie normalnie chodzil.

To za proste, niektrzy wol "alpejskie kombinacje"
zamiast oczywistego rozwizania.

Pozdrawiam

Data: 2011-10-28 13:35:27
Autor: Vituniu
Dysk zewntrzny 2.5 na USB
Przeciez sa kable usb, dac dobrej jakosci i bedzie normalnie chodzil.

To za proste, niektrzy wol "alpejskie kombinacje"
zamiast oczywistego rozwizania.

Prrrr... ;)

Akurat w tym wypadku trzeba pamietac targac ze soba przedluzacz USB,
bo zeby w LaCie model Triple "tak po prostu dac kabel dobrej jakosci"
trzeba by podejsc do tematu z siekiera i lutownica... Ot - designerska
fanaberia.

pozdrawiam,
Vituniu

Data: 2011-10-29 02:10:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dysk zewntrzny 2.5 na USB

"Vituniu" 937ea3b5-75d3-468a-8858-a9ab91efa670@g1g2000vbd.googlegroups.com

To za proste, niektrzy wol "alpejskie kombinacje"
zamiast oczywistego rozwizania.

: Prrrr... ;)

Wio!!!!

: Akurat w tym wypadku trzeba pamietac targac ze soba przedluzacz USB,

Ja mam tyle drutw USB, e ju zapomniaem, ktory od ktrego dysku...

: bo zeby w LaCie model Triple "tak po prostu dac kabel dobrej jakosci"
: trzeba by podejsc do tematu z siekiera i lutownica... Ot - designerska
: fanaberia.

Duraluminium ;) le czy si z lutowiem cynowooowianym...
A teraz przewody s produkowane ze stopu aluminium i miedzi, nie z miedzi. :)
Lutowanie tego zwykym lutowiem nie ma sensu. :)

Data: 2011-10-29 02:16:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dysk zewntrzny 2.5 na USB

"RadoslawF" j8f2gc$bvp$1@news.onet.pl

Przeciez sa kable usb, dac dobrej jakosci i bedzie normalnie chodzil.

To za proste, niektrzy wol "alpejskie kombinacje"
zamiast oczywistego rozwizania.

A ja gowiem si nad tym -- po co kto umieci dysk na wysokoci 10 cm?...
Bo z takiej wysokoci temu komu -- spad jaki dysk zewntrzny...

Data: 2011-10-28 22:41:55
Autor: qwerty
Dysk zewnętrzny 2.5 na USB
Użytkownik "Robek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j8f1rh$545$2@news.onet.pl...
Przeciez sa kable usb, dac dobrej jakosci i bedzie normalnie chodzil.
Niektóre kieszenie mają wbudowany przewód USB. Znajomy ma taki - dysk musi leżeć idealnie poziomo i transfery są znośne. Lekkie odchylenie i transfer jest mniejszy, niż przez USB 1.1

Data: 2011-10-29 02:15:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dysk zewntrzny 2.5 na USB

"qwerty" j8f42a$2ai$1@inews.gazeta.pl

Niektre kieszenie maj wbudowany przewd USB. Znajomy
ma taki - dysk musi lee idealnie poziomo i transfery
s znone. Lekkie odchylenie i transfer jest mniejszy,
ni przez USB 1.1

Przykadowo -- odchylenie rzdu 10^-60pi... ;)

Data: 2011-10-29 14:54:28
Autor: Animka
Dysk zewnętrzny 2.5 na USB
W dniu 2011-10-28 22:41, qwerty pisze:
[...]

Nie pytałam o kieszeniowy tylko o dysk przenośny zewnętrzny.

Dobra, prędzej rzetelne podpowiedzi znajdę na google.

animka

Data: 2011-10-30 21:26:26
Autor: janusz_kk1
Dysk zewnętrzny 2.5 na USB
Dnia 29-10-2011 o 14:54:28 Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał(a):

[...]

Spokojnie :) będzie ci chodził, system rozpozna go zainstaluje sterowniki  zamontuje i otworzy
okienko :)

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2011-10-31 18:50:17
Autor: Animka
Dysk zewnętrzny 2.5 na USB
W dniu 2011-10-30 21:26, janusz_kk1 pisze:
[...]

Z tego co wyczytalam na google to trzeba by było dokupić przejściówkę do kabla, żeby ten dysk zewnętrzny 2.5 na USB działał z komputerem.
Miałam na myśli konkretnie ten dysk:
http://www.ceneo.pl/9063374

animka

Data: 2011-10-31 18:59:12
Autor: Rafał Łukawski
Dysk zewnętrzny 2.5 na USB
On 2011-10-31 18:50, Animka wrote:
[...]

O tym czy kupic przejsciowek czy nie, decydujesz doswiadczalnie. USB2.0 definiuje maks. prąd na poziomioe 0.5A, dyski potrzebuja ok 0.9-1.0 A(5V). w zwiazku z czym dyski USB 2.0 beda dzialac tam gdzie producenci troszke nie trzymaja sie norm, a to nie jest kwestia jasnej definicji.

Zarowno na PC jak i notebook dysk moze potrzebowac dodatkowego zasilania, ale moze sobie poradzic bez kabla typu "y". Jak to sprawdzic? po prostu sprawdzic.

animka

Data: 2011-10-31 19:19:05
Autor: Animka
Dysk zewnętrzny 2.5 na USB
W dniu 2011-10-31 18:59, Rafał Łukawski pisze:
Zarowno na PC jak i notebook dysk moze potrzebowac dodatkowego
zasilania, ale moze sobie poradzic bez kabla typu "y". Jak to sprawdzic?
po prostu sprawdzic.

Nie mam jeszcze tego dysku. Myślałam o korzystaniu z niego razem z komputerem, a nie z laptopem i dlatego pytałam czy dysk 2.5 będzie się nadawał do normalnego stacjonarnego komputera.

animka

Data: 2011-10-31 20:45:24
Autor: janusz_kk1
Dysk zewnętrzny 2.5 na USB
Dnia 31-10-2011 o 19:19:05 Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał(a):

[...]

Bedzie, i żadnej przejściówki nie potrzebujesz, tylko kabel usb.
On przejściówkę ma w środku, w obudowie.

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2011-10-28 22:21:37
Autor: Santana
Dysk zewnętrzny 2.5 na USB

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:j8eu99$jhv$1node2.news.atman.pl...
Czy dysk zewnętrzny 2.5 na USB można podłączyć tylko do laptopa, czy do normalnego komputera też można podłączyć i będzie działał?

Nie będzie działał !!!!! Co gorsza spali kompa, instalacje w domu i podstacje. Grozi grzywna 1.000.000 ojro. Zadowolony? :)

Data: 2011-10-29 00:54:49
Autor: Latet
Dysk zewnętrzny 2.5 na USB
Nie będzie działał !!!!! Co gorsza spali kompa, instalacje w domu i podstacje. Grozi grzywna 1.000.000 ojro. Zadowolony? :)
                                                                 ~~~~

Widzę, że Ojciec Dyrektor ma rację - postępująca germanizacja!

latet

Data: 2011-10-29 09:40:55
Autor: Santana
Dysk zewnętrzny 2.5 na USB

Użytkownik "Latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomości news:j8fbru$ois$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co Cie dziwi, przeca Animka to facet :)

Data: 2011-10-29 14:55:42
Autor: Animka
Dysk zewnętrzny 2.5 na USB
W dniu 2011-10-29 09:40, Santana pisze:

[...]

Chciałbyś pedziu ! Poszukaj sobie w swoim gronie!

animka

Data: 2011-10-29 15:12:49
Autor: Santana
Dysk zewnętrzny 2.5 na USB

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:j8gt4m$hks$1node2.news.atman.pl...
[...]

Odszczekuje, czyli prawda :)

Data: 2011-10-30 02:23:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dysk zewntrzny 2.5 na USB

"Santana" j8gam2$a76$1@usenet.news.interia.pl

Co Cie dziwi, przeca Animka to facet :)

Animka jest w tym wieku, w ktrym pe nie jest ju istotna.
I nie o wiek XXI mi teraz chodzi.

Data: 2011-10-28 23:29:25
Autor: LP
Dysk zewnętrzny 2.5 na USB

Użytkownik "Animka"

Czy dysk zewnętrzny 2.5 na USB można podłączyć [...] do normalnego komputera.

Norma przewiduje, że normalny może normalnie podłaczyć do normalnego.
Ale z nienormalnym mogą być już problemy.

--
LP

Dysk zewnętrzny 2.5 na USB