Dysk zewnętrzny 2.5" na USB

Data: 2009-03-02 21:03:15
Autor: Giecze
Dysk zewnętrzny 2.5" na USB
OMSON wrote:

Jaki dysk zewnętrzny SATA 2.5" na USB polecacie? Coś godnego uwagi, nie sprawiającego kłopotów. Pojemność tak ok 300-500GB. Na co zwrócić uwagę przy wyborze?

Mam Freeagent Go 160 od 1.5 roku i 250 od tygodnia, pracują bez
zarzutu, obudowa robi wrażenie nie-kruchej, kabel 2xUSB. Porównania z
innymi nie mam, i nie potrzebuję mieć jeśli te będą nadal tak działać.
Oba w "pierwszej" obudowie (teraz Seagate zmienił, może jeszcze gdzieś
dopadniesz w poprzedniej, choć nie pamiętam czy lepsza i czy są 320).

Grzegorz

Data: 2009-03-02 22:55:14
Autor: Irokez
Dysk zewnętrzny 2.5" na USB
Użytkownik "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> napisał w wiadomości news:49ac3b85news.home.net.pl...
OMSON wrote:

[...]

Mam 320MB w nowej obudowie. "Oddycha" nie pomarańczowy boczek tylko biały kropkowany "dekolt" ;)
Kabel krótki z jedną wtyczką.
Nie potzrebowałem jak dotąt nigdzie podwójnego zasilania, nawet tam gdzie taki chinczyk (obudowa osobno, dysk osobno kupowałem) wymiekał. Może kwestia bardziej zaawansowanego zarządzania prądem - startuje po podłączeniu z wyraźnym opuźnieniem (negocjuje?) a ponadto jak nic sie nie robi dłuższy czas to dysk po prostu sie wyłacza. Jak chcesz coś nagrać to się już szybciutko rozkręca i jedzie dalej .

Pozdrawiam.

--
Irokez

Dysk zewnętrzny 2.5" na USB