Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?

Data: 2013-12-17 12:58:54
Autor: Pszemol
Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?
Jaki dziś można kupić największy dysk zewnętrzny USB
który NIE wymaga osobnego (swojego) zasilacza?

Mam aktualnie Seagate 640GB i chciałbym coś większego.

Data: 2013-12-17 20:04:15
Autor: mappl
Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?
Jaki dziś można kupić największy dysk zewnętrzny USB

Sprawdziłem w google za Ciebie i wygląda na to, że w 2010 był to dysk o pojemności 3 TB.

http://www.komputerswiat.pl/nowosci/sprzet/2010/26/3-tb-pod-usb-rekordzista-od-seagate.aspx

Jeśli masz dziewczynę, wyślij jej fotę. Może coś jeszcze będę mógł za Ciebie zrobić.

Data: 2013-12-17 20:26:23
Autor: Pszemol
"mappl" <no@spam.pl> wrote in message news:52b0a031$0$2156$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Postaraj się ciut lepiej i znajdź mi takiego 3TB co *nie* wymaga zasilacza...

Jeśli masz dziewczynę, wyślij jej fotę.
Może coś jeszcze będę mógł za Ciebie zrobić.

:-))) głupio Ci teraz, nie? Przeszarżowałeś!

Data: 2013-12-17 20:29:46
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Tue, 17 Dec 2013 20:04:15 +0100, mappl napisał(a):

[...]

Czytanie ze zrozumieniem jednak słabo opanowałeś.

Post Pszemola:
„Jaki dziś można kupić największy dysk zewnętrzny USB
który NIE wymaga osobnego (swojego) zasilacza?”
^^^^^^^^^^^^^^^^

Kluczowe podkreśliłem.

Z linka podanego przez Ciebie:
„W obudowie kryje się HDD 3,5 cala, więc całość wymaga zewnętrznego
zasilacza i waży ponad 1 kg (1080 g).”

Jeśli masz dziewczynę… Nie. Nie sądzę. Dziewczyny jednak lubią, gdy się ich
_słucha_, a nie tylko je _słyszy_.

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Everything is relevant. Until it's not.                                  ]

Data: 2013-12-17 21:13:28
Autor: BQB
W dniu 2013-12-17 20:29, Przemysław Ryk pisze:
[...]

Widziałem dysk SATA 2,5" 2TB, do tego dokładasz obudowę z USB 3.0 i masz dysk zewnętrzny.

Data: 2013-12-17 21:38:17
Autor: MadMan
Dnia Tue, 17 Dec 2013 21:13:28 +0100, BQB napisał(a):

Widziałem dysk SATA 2,5" 2TB, do tego dokładasz obudowę z USB 3.0 i masz dysk zewnętrzny.

Łatwiej i być może taniej jest kupić od razu zewnętrzny 2 TB. Taki WD to
420 zł w Komputroniku. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-12-17 22:18:54
Autor: qwerty
Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?
Użytkownik "MadMan"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:skc8ykdrv5g4.dlg@rower.power.pl...
Łatwiej i być może taniej jest kupić od razu zewnętrzny 2 TB. Taki WD to
420 zł w Komputroniku.

Który podczas usterki obudowy możesz użyć jako podstawki pod piwo.

Data: 2013-12-17 23:25:55
Autor: Andrzej W.
W dniu 2013-12-17 22:18, qwerty pisze:
[...]

No nie, nie oczerniaj tego znakomitego produktu fałszywymi pomówieniami :-)
Dysku z obudowy WD możesz użyć w dowolnej innej ino z tego co pamiętam
dane id± się je... wraz z uszkodzeniem obudowy.
Zreszt± to zaleta jest, Twoje dane s± po prostu nadzwyczaj bezpieczne. :-)

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2013-12-18 08:45:48
Autor: Chris
Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?
Andrzej W. nabazgrał(a):

[...]

Dokładnie .. miałem nawet 3 takie w ci±gu pół roku, ostatni wytrzymał tydzień :) potem zmieniłem na Samsunga (nie do zajebania) ale od wczoraj zamieniłem na Seagate Backup Plus czy jako¶ tak, po prostu zamieniłem na większy (na razie odsetek padów znikomy)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2013-12-18 09:48:37
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?
Dnia 2013-12-17, o godz. 22:18:54
"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał(a):

> [...]
> WD to 420 zł w Komputroniku.

Który podczas usterki obudowy możesz użyć jako podstawki pod piwo.

Plus wł±czy przy jakim¶ zaniku pr±du albo odł±czeniu od portu samoistnie
szyfrowanie mimo że hasło do tego nie było ustawiane. Hasło nieznane i
dane staj± się zaszyfrowane permanentnie bo nawet WD nie zna metody ich
odzysku. Przetestowane wczoraj na dysku WD kolegi który przyszedł z
płaczem że ma tam archiwum fotek.

Zdrówko

Data: 2013-12-19 20:31:18
Autor: marfi
Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?
Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:20131218094837.4a90c9fababcia-workstation...
płaczem że ma tam archiwum fotek.

  Skoro zaszyfrował to może dobrze, że ich nie widziałe¶ :)

--
marfi

Data: 2013-12-17 22:00:24
Autor: mappl
Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?
Czytanie ze zrozumieniem jednak słabo opanowałeś.

Lepiej, niż myślisz, czego dowodem jest Twój post :) Moja odpowiedź była zabiegiem socjotechnicznym i miała wywołać określoną reakcję (wykazanie się odrobiną inicjatywy w postaci wpisania zapytania w wyszukiwarce) - aczkolwiek miałem nadzieję, że ta inicjatywa wystąpi u wątkotwórcy.

Data: 2013-12-18 07:20:32
Autor: Marek

Użytkownik "mappl" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:52b0bb6a$0$2159$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Weź się nie ośmieszaj jeszcze bardziej..kiepski socjotechniku.

--
Marek

Data: 2013-12-18 08:49:22
Autor: jg
Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?
Dnia Wed, 18 Dec 2013 07:20:32 +0100, Marek napisał(a):

WeĽ się nie o¶mieszaj jeszcze bardziej..kiepski socjotechniku.

mysle, ze zrobilby kariere w polityce...

--
jg

Data: 2013-12-18 12:18:10
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Tue, 17 Dec 2013 22:00:24 +0100, mappl napisał(a):

[...]

Taki z Ciebie socjotechnik, jak ze mnie prima balerina…

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]

Data: 2013-12-21 21:30:12
Autor: Santana
Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?

UĹĽytkownik "mappl"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:52b0bb6a$0$2159$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Brnij dalej :P

Data: 2014-03-03 04:45:04
Autor: uwielbiamsajgonki
W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 22:00:24 UTC+1 użytkownik mappl napisał:
> Czytanie ze zrozumieniem jednak słabo opanowałe¶.

Lepiej, niż my¶lisz, czego dowodem jest Twój post :) Moja odpowiedĽ była zabiegiem socjotechnicznym i miała wywołać okre¶lon± reakcję (wykazanie się odrobin± inicjatywy w postaci wpisania zapytania w wyszukiwarce) - aczkolwiek miałem nadzieję, że ta inicjatywa wyst±pi u w±tkotwórcy.

Wybacz, ale zachowujesz się jak idiota w tej dyskusji.

Data: 2013-12-18 08:43:05
Autor: Chris
Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?
Pszemol nabazgrał(a):

Jaki dziś można kupić największy dysk zewnętrzny USB
który NIE wymaga osobnego (swojego) zasilacza?
Mam aktualnie Seagate 640GB i chciałbym coś większego.

Zmień na Seagate (model sobie sam wybierz), chyba obecnie jeśli chodzi o ZEW to mają najlepsze.
Możesz też sprawdzić Intenso albo PQI, co do WD to jakoś nie polecam bo mają sporą awaryjność (w 90% po czasie luźne złącza SATA)

Data: 2013-12-21 12:59:04
Autor: Pszemol
Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:l8rjma$4b3$1node2.news.atman.pl...
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Ale ja już mam Seagate 640GB :-)
Zmień Seagate na Seagate? Toś mi doradził :-))

Wygląda na to, że Seagate robi maksymalnie 1TB w wersji "USB powered":
http://www.seagate.com/external-hard-drives/portable-hard-drives/standard/backup-plus/
http://www.seagate.com/external-hard-drives/portable-hard-drives/standard/expansion-portable/

Data: 2013-12-23 10:56:49
Autor: Chris
[...]

Pisałeś że chcesz większy a nie innego producenta :)

Wygląda na to, że Seagate robi maksymalnie 1TB w wersji "USB powered":
http://www.seagate.com/external-hard-drives/portable-hard-drives/standard/
backup-plus/

Ja właśnie wymieniłem sobie starego Samsunga na w/w Seagate ale leży jeszcze zamknięty w pudełku.

Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?