Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?

Data: 2013-12-18 08:43:05
Autor: Chris
Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?
Pszemol nabazgrał(a):

Jaki dziś można kupić największy dysk zewnętrzny USB
który NIE wymaga osobnego (swojego) zasilacza?
Mam aktualnie Seagate 640GB i chciałbym coś większego.

Zmień na Seagate (model sobie sam wybierz), chyba obecnie jeśli chodzi o ZEW to mają najlepsze.
Możesz też sprawdzić Intenso albo PQI, co do WD to jakoś nie polecam bo mają sporą awaryjność (w 90% po czasie luźne złącza SATA)

Data: 2013-12-21 12:59:04
Autor: Pszemol
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:l8rjma$4b3$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ale ja już mam Seagate 640GB :-)
Zmień Seagate na Seagate? Toś mi doradził :-))

Wygląda na to, że Seagate robi maksymalnie 1TB w wersji "USB powered":
http://www.seagate.com/external-hard-drives/portable-hard-drives/standard/backup-plus/
http://www.seagate.com/external-hard-drives/portable-hard-drives/standard/expansion-portable/

Data: 2013-12-23 10:56:49
Autor: Chris
[...]

Pisałeś że chcesz większy a nie innego producenta :)

Wygląda na to, że Seagate robi maksymalnie 1TB w wersji "USB powered":
http://www.seagate.com/external-hard-drives/portable-hard-drives/standard/
backup-plus/

Ja właśnie wymieniłem sobie starego Samsunga na w/w Seagate ale leży jeszcze zamknięty w pudełku.

Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?