Dysk zewnętrzny na kopię

Data: 2012-07-31 17:11:06
Autor: Marcin N
Dysk zewnętrzny na kopię
W dniu 2012-07-31 16:43,  M.M. pisze:
Hey

Jaki polecacie dysk zewnętrzny na kopię zapasową?
Nie musi być tani, nie musi być bardzo szybki, nie musi
być mały (gabarytowo), nie musi być lekki, nie musi być
ładny... musi być ekstremalnie niezawodny.

Może coś takiego?
http://www.komputronik.pl/product/95170/Akcesoria/Akcesoria_USB/Obudowa_USB-eSATA_External_Box_CEB_2235s.html

Sam jestem ciekawy, czy takie urządzenie działa w trybie RAID.

--
MN

Data: 2012-07-31 17:04:49
Autor: M.M.
Dysk zewnętrzny na kopię
Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał(a):
> [...]

TA_External_Box_CEB_2235s.html

Sam jestem ciekawy, czy takie urządzenie działa w trybie RAID.
Dwa dyski obok siebie, to istotna wada. Gdy urządzenie spadnie raid dużo nie pomoże, rozwalą się oba.

Dysk zewnętrzny na kopię