Dysk zewnętrzny z autobackupem

Data: 2011-11-21 21:17:27
Autor: Irokez
Dysk zewnętrzny z autobackupem
Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomości news:8a5fd80f-e6dc-4bfe-ae50-4459e6c46a75h5g2000yqk.googlegroups.com...
Witam,
Dostałem od rodzinki zlecenie na znalezienie "takiego dyska
zewnętrznego co samój robi kopie zapasową dysku twardego w
komputerze". O raid im raczej nie chodzi, zacząłem szperać i póki co
znalazłem coś co się zwie Transcend StoreJet. Czy ktoś może macał toto
w praktyce, ewentualnie może polecić coś co miałoby pełnić takie
funkcje?

Jak tylko backup danych to chociażby taki Samsung Story i w nim Samsung Auto Backup.
Mi robio codziennie o zaplanowanej godzinie zrzut dokumentów i co tam zaznaczyłem.

--
Irokez

Dysk zewnętrzny z autobackupem