Dyski PATA od WD

Data: 2012-05-08 16:23:21
Autor: maX
Dyski PATA od WD

Użytkownik "DooMiniK" <bachus@post.pl> napisał w wiadomości news:4fa8c55c$1news.home.net.pl...
Kolega pracuje dla dużego dystrybutora części komputerowych - dostali
takÄ… oto informacjÄ™ od WD:

In June there will be one final shipment of PATA from WD
After this all PATA drives Mobile and desktop will go end of life.

Pierwsze dyski SATA to były w rzeczywistosci dyski PATA, tylko z wewnętrznym translatorem z P na S. Obecnie robi się to samo, tylko w drugą stronę i od zewnątrz (przejściówki z S na P).

Data: 2012-05-09 15:12:41
Autor: Doxent
Dyski PATA od WD
Pierwsze dyski SATA to były w rzeczywistosci dyski PATA, tylko z wewnętrznym translatorem z P na S. Obecnie robi się to samo, tylko w drugą stronę i od zewnątrz (przejściówki z S na P).

nie tak dawno trafił do mnie całkiem wypaśny i nie tak bardzo stary (ok 4 lata) model laptopa HP w którym o dziwo fabryka dała interfejs PATA. Tak samo widziałem już 7 letni zabytek od Acera od razu z SATA mimo iż spodziewałem się PATA.

Dyski PATA od WD