[INFO] Dyski WD 3TB RED

Data: 2012-11-05 09:07:03
Autor: Chris
[INFO] Dyski WD 3TB RED
Chris nabazgrał(a):

Dyski WD 3TB RED
Nie wiem co jest ale na parę sprzedanych sztuk w firmie już kilka wróciło na martwe, teraz moje dwie sztuki po prostu padły jeden na amen a drugi widzi tylko 700MB ... nie wiem co jest nie tak ale te dyski powinny pracować bez problemu a padają jak muchy.

Mam już troszkę więcej danych:

Sprzedane 300 sztuk
Padło 5 sztuk

Sprzedaż od 27.09.2012

Data: 2012-11-05 10:02:08
Autor: elmer radi radisson
[INFO] Dyski WD 3TB RED
On 2012-11-05 09:07, Chris wrote:

Mam już troszkę więcej danych:

Sprzedane 300 sztuk
Padło 5 sztuk

Sprzedaż od 27.09.2012

No to nie takie "na kilka sprzedanych sztuk juz kilka wrocilo" ;)
~1,7% padow zapewne niemalze jako DoA to nie miesci sie przypadkiem
w granicach "normy"? Jak to wyglada w przypadku greenow?

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-11-05 10:10:02
Autor: Chris
[INFO] Dyski WD 3TB RED
elmer radi radisson nabazgrał(a):

On 2012-11-05 09:07, Chris wrote:
[...]

Na miesiąc sprzedaży już prawie 2% to wcale nie tak mało ...

w granicach "normy"? Jak to wyglada w przypadku greenow?

Dokładny model potrzebny :)

Data: 2012-11-05 10:30:12
Autor: elmer radi radisson
[INFO] Dyski WD 3TB RED
On 2012-11-05 10:10, Chris wrote:

Na miesiąc sprzedaży już prawie 2% to wcale nie tak mało ...

Nie jestem przekonany czy to ze to pierwszy miesiac sprzedazy robi taka
istotna roznice. Raczej sam fakt, ile minelo od samego faktu sprzedazy.
Jeszcze za czasow gieldy na Batorego nieraz slyszalem statystyki
dotyczace tego ile dyskow wraca do reklamacji praktycznie na starcie
i chyba sie to nie roznilo, a nawet nie wiem czy nie wygladalo czasami
gorzej (pamietam wartosci rzedu 5%). Po prostu na takim etapie dosc
szybko wylaza jakies wady materialowe albo to jak sie spedytor
obchodzil z towarem :)

Dlatego sam jestem zdania ze nowy dysk przez jakis czas powinien
sie troche pokrecic i potrzymac malo istotne dane, zanim zacznie
sie go uzywac produkcyjnie, szczegolnie jesli nie dziala w macierzy.
I dlatego nie powinno sie budowac mirrorow z dyskow z tej samej daty
produkcji/zakupu :)

w granicach "normy"? Jak to wyglada w przypadku greenow?

Dokładny model potrzebny :)

Moze byc dowolny z reprezentatywna iloscia dajaca obraz sytuacji :).
Ale powiedzmy ze WD30EZRX?

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-11-05 10:39:24
Autor: Chris
[INFO] Dyski WD 3TB RED

On 2012-11-05 10:10, Chris wrote:
[...]

i na ok 5-10% oblicza się zwroty w normie ale na cały okres produkcyjny danmego modelu.

[...]

Ciężko nie trafić skoro to nowość :)

w granicach "normy"? Jak to wyglada w przypadku greenow?
Dokładny model potrzebny :)
Moze byc dowolny z reprezentatywna iloscia dajaca obraz sytuacji :).
Ale powiedzmy ze WD30EZRX?

530sztuk sprzedane

Serwis ZERO

Data: 2012-11-05 20:50:05
Autor: PK
[INFO] Dyski WD 3TB RED
On 2012-11-05, Chris <chris@spam.pl> wrote:
530sztuk sprzedane

Serwis ZERO

A WD10EZRX? Oczywiście pytam, bo mam :P.

Jakby nie patrzeć: nowe Greeny to... stare Greeny bez wadliwych bajerów
(i może z lepszymi łożyskami).
Red to nowa linia i coś im się mogło popierdzielić.

Podobnie jak poprzedni komentujący uważam, że nowy dysk powinien
się pokręcić z byle czym (u mnie: mp3, filmy i "trzeci backup"). Poza
tym nigdy ne kupuję nowych części (a że nie mam wewnętrznej potrzeby
pędzenia za nowinkami, to części do kompa staram się kupować z rok
po premierze :).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-11-06 11:09:46
Autor: Chris
[INFO] Dyski WD 3TB RED
PK nabazgrał(a):

On 2012-11-05, Chris <chris@spam.pl> wrote:
530sztuk sprzedane
Serwis ZERO
A WD10EZRX? Oczywiście pytam, bo mam :P.

5500 sztuk sprzedanych
26 uznanych reklamacji

Data: 2012-11-06 21:27:16
Autor: qwerty
[INFO] Dyski WD 3TB RED
Użytkownik "Chris"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:k7anla$6tu$1@node1.news.atman.pl...
5500 sztuk sprzedanych
26 uznanych reklamacji

A ile nie uznanych reklamacji? :>

Data: 2012-11-06 20:34:03
Autor: PK
[INFO] Dyski WD 3TB RED
On 2012-11-06, qwerty <qwerty01@poczta.fm> wrote:
A ile nie uznanych reklamacji? :>

Nieuznane mnie nie interesujÄ…. A 26/5500 - bardzo satysfakcjonujÄ…cy
rezultat :).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-11-06 23:24:48
Autor: Chris
[INFO] Dyski WD 3TB RED
W dniu 2012-11-06 21:27, qwerty pisze:
Użytkownik "Chris"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
5500 sztuk sprzedanych
26 uznanych reklamacji

A ile nie uznanych reklamacji? :>

Nie uznane to takie gdzie dysk był sprawny ale miał uszkodzenia mechaniczne typu ktoś grał nim w hokeja :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-11-08 17:43:35
Autor: Irokez
[INFO] Dyski WD 3TB RED
PK nabazgrał(a):
On 2012-11-05, Chris <chris@spam.pl> wrote:
530sztuk sprzedane
Serwis ZERO
A WD10EZRX? Oczywiście pytam, bo mam :P.
5500 sztuk sprzedanych
26 uznanych reklamacji

Reklamacje to przez okres gwarancji, bo po to już raczej nie ma danych ile padło a u mnie w firmie popadały RE16 po około 4 latach prawie jednocześnie

Mój domowy green WD10EARS na razie działa, no ale to nie jest 24/7/365.

--
Irokez

Data: 2012-11-09 08:54:59
Autor: Chris
[INFO] Dyski WD 3TB RED
Irokez nabazgrał(a):

[...]

Oczywiście ale ststystyki awaryjności bierze się z okresu gwarancyjnego i zakłada od razu w fazie produkcji/projektowania ile może byc zwrotów, zazwyczaj jest to w przedziale 5-10% więcej to już starata firmy.

ile  padÅ‚o a u mnie w firmie popadaÅ‚y RE16 po okoÅ‚o 4 latach prawie
jednocześnie

Zasilanie ?? ale z drugiej strony RE mają 60miesięcy gwarancji więc się łapią na wymianę.

Mój domowy green WD10EARS na razie działa, no ale to nie jest 24/7/365.

Jak w każdym sprzęcie komuterowym trwałoś zależy od wielu czynników i raz działa 100lat a raz 100h nie przetrwa :)

Data: 2012-11-09 20:59:48
Autor: Irokez
[INFO] Dyski WD 3TB RED
Użytkownik "Chris" <chris@spam.pl> napisał w wiadomości news:k7icsj$q29$1node1.news.atman.pl...

ile  padÅ‚o a u mnie w firmie popadaÅ‚y RE16 po okoÅ‚o 4 latach prawie
jednocześnie
Zasilanie ?? ale z drugiej strony RE mają 60miesięcy gwarancji więc się łapią na wymianę.

60? no to je uziemiłem ;) myślałem że 3 lata.
Zasilanie nie, bo to w kilku maszynach ale kupowanych w tym samym czasie. Nowe dyski Seagate chodzą już ponad pół roku i mają się dobrze.

Mój domowy green WD10EARS na razie działa, no ale to nie jest 24/7/365.
Jak w każdym sprzęcie komuterowym trwałoś zależy od wielu czynników i raz działa 100lat a raz 100h nie przetrwa :)

a raz ma zaprogramowane 61 miesięcy ;)

--
Irokez

Data: 2012-11-09 21:24:48
Autor: Chris
[INFO] Dyski WD 3TB RED
W dniu 2012-11-09 20:59, Irokez pisze:
[...]

siÄ™ Å‚apiÄ… na wymianÄ™.

60? no to je uziemiłem ;) myślałem że 3 lata.
Zasilanie nie, bo to w kilku maszynach ale kupowanych w tym samym
czasie. Nowe dyski Seagate chodzą już ponad pół roku i mają się dobrze.

Producent daje 60 a ile daje sprzedawca to już jego decyzja :) dystrybutor zawsze daje tyle co producent jak by co.

Z czegoś muszą żyć :)