Dyski twarde.

Data: 2011-12-05 21:39:28
Autor: Goomich
Dyski twarde.
Rozgl±dam siê za nowym dyskiem i co¶ mnie zdziwi³o:

http://www.komputronik.pl/product/92280/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/WD_Caviar_Green_2TB_WD20EARS_64MB_cache_SATA_II.html

http://www.komputronik.pl/product/125668/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/WD_Caviar_Green_2TB_WD20EARX_64MB_cache_SATA_III.html

Wed³ug tego co Komputronik ma na stronie obydwa sa praktycznie identyczne, ale ten pierwszy ma o po³owê wolniejszy transfer zewnêtrzy i jest o 90 z³ dro¿szy? Jakie¶ bardziej padakowe czy co?

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2011-12-05 21:58:36
Autor: =Marcos=
Dyski twarde.
[...]

W innych sensownych sklepach ten nowszy jest tañszy.
W Ram.net.pl EARX jest o 95z³ tañszy na przyk³ad.
Zale¿y od dostawy i od tego jak to szybko aktualizuj±.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://galeria.wyprawa.info <- zdjêcia z podró¿y

Data: 2011-12-06 00:04:47
Autor: Rafal Lukawski
Dyski twarde.
On 2011-12-05 21:58, =Marcos= wrote:
Rozglądam się za nowym dyskiem i coś mnie zdziwiło:

[...]

Według tego co Komputronik ma na stronie obydwa sa praktycznie
identyczne, ale ten pierwszy ma o połowę wolniejszy transfer
zewnętrzy i jest o 90 zł droższy? Jakieś bardziej padakowe czy co?

W innych sensownych sklepach ten nowszy jest tańszy.
W Ram.net.pl EARX jest o 95zł tańszy na przykład.
Zależy od dostawy i od tego jak to szybko aktualizują.

Ceny dyskow sa pelne spekulacji, jezeli ktos ma na stanie kupione 1.5 mies temu, to moze dowolnie manipulowac cena, jezeli nnie ma to ustawia taka jaka daje dystrybutor/producent + marza.

Poza tym to sado-maso katowac sie cenami z komputronika:
http://luktronik.pl/pl_PL/p/Western-Digital-WD20EARX-2TB-3.5-64MB-Green-SATA-III/417

;)

Data: 2011-12-06 02:46:31
Autor: Mateusz
Dyski twarde.
Użytkownik Rafal Lukawski napisał:

Poza tym to sado-maso katowac sie cenami z komputronika:

zwlaszcza, ze np. wchodzac przec ceneo ceny sa niższe, ale... nie mozna zamowic z odbiorem w salonie

za to jak cos jest w salonie warto... wejsc przec ceneo, wydrukowac sobie z nizsza cena i isc kupic "znalazlem na waszej stronie" - respektujÄ… ;)

Data: 2011-12-06 06:00:38
Autor: Rafal Lukawski
Dyski twarde.
On 2011-12-06 02:46, Mateusz wrote:
[...]

Jezeli dany salon respektuje to ok, bo chyba tego nie musi robic. Jednakze maja tak gigantyczne marze, ze moga to spokojnie zrobic bez straty :-)

Komputronik w wielu przypadkach moze pomijac polskich dystrybutorow bo ... sam jest dystrybutorem, wiec ma potencjalny dostep do towaru w jeszcze nizszych cenach niz cala konkurencja detaliczna, a w praktyce w wielu przypadkach ceny maja najwyzsze w PL. No coz, widac ze zarabiaja kase :)

Data: 2011-12-06 08:36:52
Autor: Mateusz
Dyski twarde.
On 2011-12-06 02:46, Mateusz wrote:
[...]

Zarabianie kasy to nie grzech. Ja czesto kupuje w K mimo, ze ciut drozej, bo po prostu mi tam najłatwiej. W sensie - najwygodniej po odbior, i wiem, ze dostane czesto od reki co potrzebuje. No i tez jakos tak zwykle wyszlo, ze najpilniejsze zakupy wypadaja w sobote lub niedziele wieczorem :]

Data: 2011-12-06 09:31:36
Autor: Rafal Lukawski
Dyski twarde.

[...]

To jest zupełnie normalne (zarabianie kasy). Generalnie w PL bardzo kuleje a) jakośc sklepów wysyłkowych, b) tym samym zaufanie do nich.. No i stara zasada handlu, decyzje często podejmuje się pod wpływem chwili, więc zdecydowanie ponad 50% takich łatwo dostępnych towarów kupuje się na miejscu.

Też w Waw kupowałem w K. Nawet nie miałem czasu i ochoty szukac gdzie indziej. Zlozysz zamowienie w sklepie, przez tydzien sie nie dodzwonis, pozniej Ci anuluja, kto ma na to czas? emeryci? ;)

:)

http://luktronik.pl/

Data: 2011-12-08 21:26:02
Autor: Nunez
Dyski twarde.
W dniu 2011-12-06 09:31, Rafal Lukawski pisze:

[...]

Nigdy nie udało mi się nic u nich kupić "od ręki", a rzeczywiście przeważnie są mniej więcej po drodze (CH Magnolia Wrocław). Zawsze min. 1 dzień oczekiwania, nie mówiąc o tym, że o stanie zamówienia informują z bardzo dużym poślizgiem albo wcale (głupi i naiwny zawaliłem nie tak dawno przez to sprawę u klienta, mimo że już wcześniej miałem podobne doświadczenia). O cenach nie wspominam, bo jak już ktoś napisał to dla sadomasochistów i nie bardzo wiem dlaczego miałbym świadomie wyrzucać kasę w błoto wiedząc, że 2km dalej mam np. Proline i Arest z co najmniej 15% niższymi cenami.
Dysk: http://www.proline.pl/?p=WD+WD20EARX "od ręki".

--
Pozdrowienia.
Nunez