Dyski twarde Samsung/Seagate

Data: 2014-06-14 13:11:19
Autor: Pszemol
Dyski twarde Samsung/Seagate
Jaka jest obecnie przeważająca opinia o dyskach Samsunga (dawniej Seagate)?

Rozważam "refurb" dysk 2.5" 750GB do laptopa ST750LM022 za ~$60 brutto.

Data: 2014-06-15 07:29:39
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:lni37j$p42$1dont-email.me...
Jaka jest obecnie przeważająca opinia o dyskach Samsunga (dawniej Seagate)?

Rozważam "refurb" dysk 2.5" 750GB do laptopa ST750LM022 za ~$60 brutto.

No nic, mimo ciszy na grupie kupiłem - zobaczymy jak się będzie sprawował.
Nowy o takiej samej pojemności kosztował 36% więcej :-)

Data: 2014-06-15 18:26:20
Autor: Santana

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lni37j$p42$1@dont-email.me...

Jaka jest obecnie przeważająca opinia o dyskach Samsunga (dawniej Seagate)?

Rozważam "refurb" dysk 2.5" 750GB do laptopa ST750LM022 za ~$60 brutto.

Samsung od lat nie produkuje dysków mechanicznych.

Data: 2014-06-15 19:08:57
Autor: Pszemol
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:lnkhfd$9gr$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Dlatego wspomniałem nazwę Seagate... która przejęła od Samsunga jego dyski.
Ale oczywiście pyknąłem się pisząc odwrotnie, że to Samsung kupił Seagate ;-)

No więc jak - będę z tego dysku 750G Seagate zadowolony czy będą z nim problemy?

Data: 2014-06-16 08:25:50
Autor: Marek

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:lnlchi$or$1dont-email.me...
[...]

Od zawsze miałem w swoich kompach dyski Seagate'a: najpierw w stacjonarnym
(od czasu premiery Win98 działa do dziś!), potem w pierwszym laptopie Aristo
(jak mi po 2 latach padła oryginalnie zamontowana Toshiba) Seagate działa w nim
od 2006 roku do dziś, następnie w drugim laptopie Asus (dysk działa od 2007 r.
do dziś), a obecnie w trzecim lapku Sony'm od pół roku siedzi w nim Seagate.
Mam zaufanie do tych dysków, tak więc gdy mam zamiar kupić kompa sprawdzam,
czy siedzi tam dysk tej firmy.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2014-06-17 09:14:33
Autor: Chris
Dyski twarde Samsung/Seagate
Marek nabazgrał(a):

Asus (dysk działa od 2007 r. do dziś), a obecnie w trzecim lapku Sony'm
od pół roku siedzi w nim Seagate. Mam zaufanie do tych dysków, tak więc
gdy mam zamiar kupić kompa sprawdzam, czy siedzi tam dysk tej firmy.

Szkoda że Sony firmowo nie daje dysków Seagate tylko Toshiba albo Hitachi :( zwłaszcza te pierwsze były awaryjne w sprzętach Sony.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-06-17 06:42:21
Autor: Pszemol
Dyski twarde Samsung/Seagate
"Chris" <chris@mail.com> wrote in message news:lnopsq$l0s$1node1.news.atman.pl...
Marek nabazgrał(a):

[...]

Apple do starszych MacBooków (2009-2010) dawał hdd Toshiby.
Właśnie taki jeden MacBook rozszerzam: wymieniam Toshiby 260GB
na 64GB SSD OCZ jaki mi leżał na półce plus ten 750GB Seagate
do eksperymentów z Mac OS X Mavericks a potem do kieszeni USB
lub innego laptopa (nie do wiary, ale w robocie mam laptopa HP
z i7 ale dyskiem 260GB zapełnionym już po brzegi).

Data: 2014-06-17 11:40:36
Autor: Marek
Dyski twarde Samsung/Seagate

Użytkownik "Chris" <chris@mail.com> napisał w wiadomości news:lnopsq$l0s$1node1.news.atman.pl...
Marek nabazgrał(a):

[...]

Źle się wyraziłem pisząc "obecnie w trzecim lapku Sony'm od pół roku siedzi
w nim Seagate", bo on tam jest zamontowany fabrycznie (to lapka mam od
pół roku) i z tego co pamiętam, model dysku to ST1000...i coś tam dalej,
musiałbym sprawdzić w domu.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2014-06-17 12:04:46
Autor: Chris
[...]

O .. to zmienili bo ludzie narzekali na T.. i H .... właśnie że za często padają. Mi padła Toshiba x2 w Sony.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-06-19 08:56:41
Autor: 666
Dyski twarde Samsung/Seagate
Co Wy robicie z dyskami?
Gotujecie je w mikrofali?

-- -- -
Mi padła Toshiba x2 w Sony.

Data: 2014-06-17 21:42:20
Autor: BQB
Dyski twarde Samsung/Seagate
W dniu 2014-06-17 09:14, Chris pisze:
Marek nabazgrał(a):

[...]

Hitachi ma najmniej awaryjne dyski, nawet jakiś czas temu ktoś przeprowadził jakiś test z dyskami i tam to zostało również potwierdzone.

Data: 2014-06-17 22:55:56
Autor: Chris
W dniu 2014-06-17 21:42, BQB pisze:
[...]

To się zmieniło jak działają pod szyldem WD, niestety widzę b.dużo zwrotów tych dysków.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-06-18 13:26:46
Autor: Adam
W dniu 2014-06-17 22:55, Chris pisze:
W dniu 2014-06-17 21:42, BQB pisze:
W dniu 2014-06-17 09:14, Chris pisze:
(...)
[...]

Potwierdź lub sprostuj:

Dawny IBM, później Hitachi, to teraz WD?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-06-18 14:16:34
Autor: Chris
Dyski twarde Samsung/Seagate
Adam nabazgrał(a):

[...]

http://www.hgst.com/
HGST (formerly Hitachi Global Storage Technologies)
http://www.wdc.com/en/company/corporateinfo/

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-06-19 20:18:31
Autor: BQB
Dyski twarde Samsung/Seagate
W dniu 2014-06-18 14:16, Chris pisze:
Adam nabazgrał(a):

[...]

Czyli teraz na świecie są tylko dwie firmy produkujące dyski mechaniczne (magnetyczne) WD i Seagate?

Data: 2014-06-19 22:28:50
Autor: zil0g
Dyski twarde Samsung/Seagate
*BQB* wdusil[a] knefle:

Czyli teraz na świecie są tylko dwie firmy produkujące dyski mechaniczne (magnetyczne) WD i Seagate?

I trudno bedzie dostac quantuma :)

Data: 2014-11-24 13:24:05
Autor: 666
Dyski twarde Samsung/Seagate
Hitachi są pod nową nazwą HGST.
A marka HGST nalezy do WD:
www.hgst.com/hard-drives

Jest jeszcze Toshiba:
http://storage.toshiba.com

-- -- -
Czyli teraz na świecie są tylko dwie firmy produkujące dyski mechaniczne WD i Seagate?

Data: 2014-06-17 09:12:37
Autor: Chris
Dyski twarde Samsung/Seagate
Pszemol nabazgrał(a):

[...]