Dyski w peletonie.

Data: 2017-02-23 22:22:35
Autor: ąćęłńóśźż
Dyski w peletonie.
Data: 2017-02-23 23:08:20
Autor: wO.Ă´hoo!
Dyski w peletonie.
W dniu 23.02.2017 o 22:22,  ąćęłńóśźż pisze:
www.telegraph.co.uk/cycling/2017/02/23/mark-cavendishs-first-win-season-overshadowed-row-use-disc-brakes/

Szczęście, że Doull nie jeździ np. w 4X, bo pewnie byłby już jeźdźcem bez głowy. :|

Przy czym jestem ciekawy minimalnej grubości tych tarcz. Na bucie nie wygląda na 2 mm.

Data: 2017-02-24 12:15:36
Autor: AL
Dyski w peletonie.
W dniu 23.02.2017 o 23:08, wO.ôhoo! pisze:
[...]

przecież piszą -, że to co na bucie to może być raczej wynik kontaktu z barierą.
"It later emerged that the slices in Doull's shoe might have been caused by a rusty metal fence barrier. "

Natomiast z końcówki wynika, że albo nie używasz dysków albo musisz je mieć obudowane - ciekawe jak wówczas z odbiorem ciepła, aerodynamiką, etc.
The riders' union, the Association of Professional Cyclists (CPA), has pushed for covers on the rotors and, in recent weeks, a complete ban.

"Unless there are covers on then you should not use them," Doull said.

Dyski w peletonie.