Dyskryminacja AfD w hotelu w Szczecinie

Data: 2019-06-29 17:05:49
Autor: Sonn
Dyskryminacja AfD w hotelu w Szczecinie
W dniu 2019-06-29 o 06:37, A. Filip pisze:
http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,24946138,afd-wystapi-o-odszkodowanie-od-szczecinskiego-hotelu-za-odwolanie.html
AfD wystąpi o odszkodowanie od szczecińskiego hotelu. Za odwołanie rezerwacji
28 czerwca 2019 | 22:23

90 deputowanych Alternatywy dla Niemiec (AfD) miało przyjechać do
Szczecina na partyjne obrady w ten weekend. [...]
Spotkanie miało odbyć się w hotelu Radisson Blu, który jednak w
ostatniej chwili odwołał rezerwację.
Jak podaje Informacyjna Agencja Radiowa, rzecznik prasowy AfD
Christian Lueth zapowiada wystąpienie przeciwko polskiemu hotelowi na
drogę prawną. Partia będzie domagać się odszkodowania. Lueth
poinformował, że partia wydała na organizację spotkana w Szczecinie
kilkadziesiąt tysięcy euro. [...]

"Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi" dalej rządzi?

Jak ma być wolno AfD "kasować rezerwacje w ostatniej chwili" to innym
też, nieprawdaż?

A Filipek jak zwykle broni swoich hailujących kolegów :)

--
Sonn

Data: 2019-06-29 18:32:27
Autor: u2
W dniu 29.06.2019 o 17:05, Sonn pisze:
A Filipek jak zwykle broni swoich hailujących kolegów

niemiecki syn to typowy antysemita, judzi i bredzi:)

--
I love love

Data: 2019-06-29 18:41:37
Autor: A. Filip
Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

<ironia> Ależ ja tylko bronię "Żydów w AfD" antysemito jeden! </ironia>

https://www.dw.com/en/afds-jews-say-german-far-right-party-isnt-anti-semitic/a-45635589
AfD?s Jews say German far-right party isn?t anti-Semitic ... - DW
A small number of Jewish people are founding a group to support the
far-right Alternative for Germany party. They say the reports of the
AfD's anti-Semitism are ...

https://www.ft.com/content/d851b646-c7d6-11e8-ba8f-ee390057b8c9
The Jews who are signing up to Germany's far-right AfD | Financial ...
4 paź 2018 ? Mr Schulz has been an AfD member for the past four
years. On Saturday he will go a step further, launching a group called
"Jews for the AfD" ...

--
A. Filip