Dyskryminacja religijna legalna w Niemczech [Berlin:nauczycielka+chusta]

Data: 2018-05-09 22:55:37
Autor: A. Filip
Dyskryminacja religijna legalna w Niemczech [Berlin:nauczycielka+chusta]
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-44061723
Berlin court bars Muslim teacher from wearing headscarf
A Muslim primary school teacher has lost her bid to overturn a law
banning the wearing of religious clothing by public servants in
Berlin.
The Berlin labour court judge ruled that the city-state's neutrality
law for teachers, police and court officials was constitutional. [...]

--
A. Filip

Data: 2018-05-10 06:05:45
Autor: Wiesiaczek
W dniu 09.05.2018 o 22:55, A. Filip pisze:
[...]

A jak to będzie po polsku?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-05-10 10:33:16
Autor: A. Filip
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:
[...]

Tak jak po mediach przetłumaczą.  Nie przetłumaczyli?
Znaczy masz nie wiedzieć jak języków obcych nie znasz ;-)

Możesz użyć auto-tłumaczenia (auto-tłumoczenia) np z google.

--
A. Filip

Data: 2018-05-10 14:41:04
Autor: Wiesiaczek
W dniu 10.05.2018 o 10:33, A. Filip pisze:
[...]

Myślałem, że to grupa dyskusyjna a nie tablica ogłoszeń.

Data: 2018-05-10 14:44:32
Autor: Wiesiaczek
W dniu 10.05.2018 o 14:41, Wiesiaczek pisze:
[...]

A tak w ogóle to jestem Polakiem i proszę mówić do mnie po polsku.

Data: 2018-05-10 06:12:15
Autor: japanizer
On Thursday, May 10, 2018 at 9:44:33 PM UTC+9, Wiesiaczek wrote:
> [...]

A wydawało się, że jesteś Wolakiem i rozumiesz tylko po wolsku.

Data: 2018-05-10 15:17:05
Autor: A. Filip
[...]

A to nie pokazuje gdzie się kończą _prawa_ imigrantów/uchodźców w
Niemczech?  Post otwierający wątek nie jest o nowej wspaniałej praktyce
"całościowej" interpretacji Niemieckiego _prawa_ przez sądy?

Polscy prawodawcy nie powinni skrupulatnie uczyć się od Niemców jaka
dyskryminacja prawna _jeszcze_ odpowiada europejskim/niemieckim
standardom prawa, praworządności i równości praw starych/nowych
obywateli/rezydentów?

--
A. Filip

Data: 2018-05-10 09:19:22
Autor: Pazerność i Stołki
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+keonpz36df-i593@wp.eu...
[...]

W PRL-pis obowiązuje prawo toruńskie.

CL

Data: 2018-05-10 10:34:20
Autor: A. Filip
Pazerność i Stołki <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

<ironia> Czyli spaliliby ją na stosie? </ironia>

Dyskryminacja religijna legalna w Niemczech [Berlin:nauczycielka+chusta]