Dyskryminacja zdających na prawo jazdy

Data: 2010-06-24 11:18:03
Autor: Liwiusz
Dyskryminacja zdających na prawo jazdy
Darek. pisze:
Szukalem ale nigdzie nie znalazlem obowiązku zdawania egzaminu na prawo jazdy samochem z manualna skrzynia biegów. Stać mnie na to i całe życie będę jeździł automatem. Chciałbym uczyć się i zdawać egzamin takim właśnie autem.
Niestety - żadna ze szkół nie przewiduje takiej opcji, co gorsza - nie ma możliwości zdawania egzaminu z tą skrzynią.
Dzwoniłem z zapytaniem do WORD'u -nie potrafili podać żadnej podstawy prawnej na to.
Czy to nie jest jakaś dyskryminacja? I co z tym można zrobić?

   Musisz poczekać, aż posłowie uchwalą nową kategorię prawa jazdy - Bll (od B-dwie lewe ręce) dla samochodów osobowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t wyłącznie z automatyczną skrzynią biegów.

--
Liwiusz

Dyskryminacja zdających na prawo jazdy