Dyskryminacja ze względu na markę?? ?

Data: 2010-02-22 23:50:01
Autor: Tomasz Pyra
Dyskryminacja ze względu na markę?? ?
mo pisze:

Może to NTG i bardziej na grupę o psychologii ale temat mnie interesuje wła¶nie w tej kwestii. Co o tym s±dzicie? Czy faktycznie czę¶ć osób ocenia prędko¶ć samochodu i styl jazdy na podstawie. marki?

Może nie marki, ale z pewno¶ci± co¶ w tym jest.
Jak jadę moim cienkocienko to wokoło robi się Wersal i pełna uprzejmo¶ć.
Ani V6, ani SUV nie powoduje aż takich efektów.

Za to jazda biał± Coroll± E11 i tak jak piszesz - choćbym jechał całkiem szybko, to zaraz każdy musi wyprzedzić choćby się miał zderzyć z kim¶ z przeciwka.

Data: 2010-02-23 09:02:25
Autor: Mariusz Chwalba
Dyskryminacja ze względu na markę???
On Mon, 22 Feb 2010 23:50:01 +0100, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam>  wrote:

[...]
[...]

Najprzyjemniej się jeĽdzi Vectr±. Najlepiej czarn± :-)

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-02-23 08:18:58
Autor: Massai
Mariusz Chwalba wrote:

On Mon, 22 Feb 2010 23:50:01 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam>  wrote:

[...]

Najprzyjemniej się jeĽdzi Vectr±. Najlepiej czarn± :-)

Srebrne mondeo też jest niezłe.

Jaki¶ czas temu tak jechałem ze znajomym, 450 km na spotkanie. Koszule,
krawaty, marynarki z tyłu na wieszakach.

Pojęcia nie mam dlaczego wszyscy jak nas widzieli to ostro zwalniali i
nagle zaczynali jechać przepisowo ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-02-23 11:28:05
Autor: Axel
"Mariusz Chwalba" <mariusz@chwalba.net> wrote in message

[...]

Srebrna! Jak ustepuja miejsca... ;-)

A wracajac do pytania poczatkowego w watku - nie ze wzgledu na marke, tylko na wielkosc samochodu.

--
Axel

Data: 2010-02-23 13:23:41
Autor: xs
Axel <alexb@polbox.BEZSPAMU.com> napisał(a):
A wracajac do pytania poczatkowego w watku - nie ze wzgledu na marke, tylko na wielkosc samochodu.

To nie do konca prawda.

Mialem Suzuki Swifta `94, czarny hatch 3d, 70 koni na 775kg calkiem zwawo sie juz zbieralo, na klapie tylko napis Suzuki Swift i nic wiecej. Prawie codziennie trafial sie pacjent, ktory widzac mnie stojacego na swiatlach na lewym pasie musial zjechac na prawy zeby prawym wyprzedzic jak zapali sie zielone. Jezdze raczej bardzo dynamicznie, a Swift mial 10.5s do 100 wiec zeby go wyprzedzic trzeba bylo miec troche mniej, a to juz nie takie oczywiscie w przypadku prawie polowy samochodow na naszych drogach. W kazdym razie caly czas ktos sie wpychal, wisial na trasie na zderzaku, a spod swiatel probowal wyprzedzac.

Teraz mam identycznego Swifta z wygladu, kropka w kropke, ale na klapie widnieje napis GTi, a pod maska drzemie juz na prawde sporo mocy jak na ledwie 800kg. Teraz jest absolutny spokoj. Wszyscy grzecznie staja za mna lub nie zmieniaja pasa zeby tylko wyprzedzic. Golfiarze grzebia w radiu, wszystkie 316 czy 318i patrza sie w druga strone i jak to ktos okreslil pelen wersal. Nawet sluzbowki w postaci Astr, SC, Yarisow i cholera wie czego jeszcze nie probuja wyprzedzac. Na trasie jeszcze nikt nie wisial na zderzaku, a w ciagu prawie pol roku jazdy tylko RAZ ktos specjalnie stanal na drugim pasie na czerwonym swietle zeby wyprzedzic, a byl to Passat TDi, ktory zginal w lusterku wstecznym juz po zapieciu trojki ;) Paradoksalnie kupujac mocne auto jezdze spokojniej i prowokujacych sytuacji jest jak na lekarstwo.

Data: 2010-02-23 15:22:51
Autor: Axel
"xs" <xsystoff@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message

[...]

ROTFL! I wszyscy czytaja napisy na klapie? TU mnie rozwaliles...
Raczej stawialbym na to, ze mimo wszystko ludzie coraz lepiej jezdza przez ostatnie lata (przynajmniej w DC).

--
Axel

Data: 2010-02-23 16:26:24
Autor: krzysiek82
Axel pisze:
  > ROTFL! I wszyscy czytaja napisy na klapie? TU mnie rozwaliles...
Raczej stawialbym na to, ze mimo wszystko ludzie coraz lepiej jezdza przez ostatnie lata (przynajmniej w DC).

z tym czytaniem z klapy to faktycznie raczej przegięcie, ale je¶li o poprawę jazdy kierowców z wawy to się nie zgodzę, cały weekend spędziłem w wawie i trochę buraków się naogl±dałem, zwłaszcza tych co mnie poganiali jak jechałem powoli po wyrwach które dla nich widać nie stanowi± przeszkody, hmm może auta służbowe lub leasingowe :)

--
krzysiek82

Data: 2010-02-23 20:03:56
Autor: to
Dyskryminacja ze względu na markę???
krzysiek82 wrote:

z tym czytaniem z klapy to faktycznie raczej przegięcie, ale jeśli o
poprawę jazdy kierowców z wawy to się nie zgodzę, cały weekend spędziłem
w wawie i trochę buraków się naoglądałem,

NajwyraĹşniej nie ogarniasz miejskiej jazdy, typowe po przyjeĹşdzie ze wsi.

zwłaszcza tych co mnie
poganiali jak jechałem powoli po wyrwach które dla nich widać nie
stanowią przeszkody, hmm może auta służbowe lub leasingowe :)

Pewnie jechałeś po nich jak głupek 30 km/h albo nie pozwalałeś się wyprzedzić jadąc samym środkiem.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-24 09:36:54
Autor: to
Dyskryminacja ze względu na markę???
krzysiek82 wrote:

wypowiedz typowego buraka.
kolejna wypowiedz zjeba do kwadratu.

Swój poziom już określiłeś, więc teraz napisz coś do rzeczy.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-24 10:46:50
Autor: krzysiek82
to pisze:
Swój poziom już określiłeś, więc teraz napisz coś do rzeczy.

człowieku Ty nie wiesz co to jest poziom, od lat na dnie siedzisz gdy czytam twoje niektóre wypowiedzi to po prostu dochodzę do wniosku, że powinno się stosować za karę pracę w kamieniołomach dla takich ludzi.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-24 10:52:51
Autor: to
krzysiek82 wrote:

człowieku Ty nie wiesz co to jest poziom, od lat na dnie siedzisz gdy
czytam twoje niektĂłre wypowiedzi to po prostu dochodzÄ™ do wniosku, ĹĽe
powinno się stosować za karę pracę w kamieniołomach dla takich ludzi.

Jak się z kimś nie zgadzasz, to byś go wysłał do kamieniołomu? Po raz kolejny pokazujesz swoją głupotę...

--
cokolwiek

Data: 2010-02-24 10:44:41
Autor: krzysiek82
to pisze:
> NajwyraĹşniej nie ogarniasz miejskiej jazdy, typowe po przyjeĹşdzie ze wsi.

jesteĹ› kretynem czy tylko na takiego siÄ™ lansujesz?

> Pewnie jechałeś po nich jak głupek 30 km/h albo nie pozwalałeś się wyprzedzić jadąc samym środkiem.

jechałem z prędkością która pozwalała przejechać przez przeszkodę bez uszczerbku dla auta. Nie jestem człowiekiem który traktuje auto jak narzędzie które można niszczyć bo przecież to firmowe. Czy samochód firmowy czy prywatny każdy traktuje tak samo. Dlatego nie kupie nigdy auta od polaka bo tutaj każdy traktuje auto w taki sam sposób zajechać, a potem szukać jelenia który go kupi. Ale "to" to chyba skrót od totalny oszołom tego nie pojmie.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-24 22:30:39
Autor: to
krzysiek82 wrote:

jechałem z prędkością która pozwalała przejechać przez przeszkodę bez
uszczerbku dla auta.

Czyli z jakÄ…?

Nie jestem człowiekiem który traktuje auto jak
narzędzie które można niszczyć bo przecież to firmowe.

Nikogo to nie obchodzi, jedź tak jak większość, to nikt nie będzie Cię popędzał. Jak Ci szkoda auta na jazdę z normalną prędkością, to użyj komunikacji miejskiej albo idź piechotą.

Dlatego nie kupie nigdy
auta od polaka bo tutaj każdy traktuje auto w taki sam sposób zajechać,
a potem szukać jelenia który go kupi.

A co TwĂłj lekarz na te projekcje?

Ale "to" to chyba skrĂłt od totalny
oszołom tego nie pojmie.

Kto tego nie pojmie? Skrót nie pojmie? Nie skończyłeś podstawówki czy po prostu jesteś upośledzony?

--
cokolwiek

Data: 2010-02-25 10:21:06
Autor: Robert_J
Dyskryminacja ze względu na markę???
Nikogo to nie obchodzi, jedź tak jak większość, to nikt nie będzie Cię
popędzał.

Kradnij jak większość, to nikt Cię nie nazwie złodziejem ;-)))). Czyżbyś do tego zmierzał?

Jak Ci szkoda auta na jazdę z normalną prędkością, to użyj
komunikacji miejskiej albo idĹş piechotÄ….

Jaką prędkość uważasz za normalną? Tę, przy której jeszcze nie wypada się z zakrętu? Czy tę przepisową?

Data: 2010-02-25 12:30:16
Autor: to
Robert_J wrote:

Nikogo to nie obchodzi, jedź tak jak większość, to nikt nie będzie Cię
popędzał.

Kradnij jak większość, to nikt Cię nie nazwie złodziejem ;-)))). Czyżbyś
do tego zmierzał?

Głupszego porównania nie udało Ci się wymyślić?

Wynika to z kontekstu mojej wypowiedzi.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-23 21:24:28
Autor: Axel

"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:hm0s7r$i9n$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

W porownaniu z tym, jak sie jezdzilo kilka lat temu, jest lepiej, a w porownaniu do tego, co sie dzialo 10 lat temu to duza poprawa. Srednia kulturalnego zachowania na jezdni rosnie, niestety zwieksza sie liczba jezdzacych skrajnie chamsko.
A co do poganiania? No coz - odpowiem za siebie: jezdze od wielu lat samochodami prywatnymi (sluzbowy z kierowca, ale tylko w godzinach pracy ;-P) ale nie uwazam samochodu za lokate kapitalu, tylko za narzedzie do szybkiego przemieszczania sie. I dlatego wkurzaja mnie kierowcy, zwalniajacy do 3km/h przed progami zwalniajacymi, ktore ja przejezdzam 40 km/h bez protestow zawieszenia (i nie jezdze terenowka). Ale - ja takich nie poganiam (bo wiem, ze poganianie najwyzej spowoduje jeszcze wolniejsza jazde), najwyzej staram sie wyprzedzic.

--
Axel

Data: 2010-02-24 10:36:29
Autor: krzysiek82
Axel pisze:
[...]

zależy od progu, przy 40km/h na niektórych progach można nieĽle zdewastować samochód.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-24 14:34:42
Autor: Axel

[...]

Napisalem, ze taki, przez ktory ja przejezdzam bez problemow. W ostatnie wakacje jezdzilem po takich progach, ze nasze przy nich to pikus (pan Pikus ;-) Na szczescie jezdzilem autem z wypozyczalni, bo szorowanie podwoziem po progu nie nalezy do przyjemnosci.

--
Axel

Data: 2010-02-23 20:11:20
Autor: Tomasz Pyra
Mariusz Chwalba pisze:
[...]

Nie wiem co w tym najprzyjemniejszego.
JeĽdziłem kiedy¶ "policjnym" mondeo Mk2, teraz jeżdżę również "policyjn±" srebrn± Vectr± i wcale nie jest to wcale takie fajne. Po prostu jeżdżenie po mie¶cie 35km/h już mi się znudziło, bo zazwyczaj do tylu zwalnia kierowca który zobaczył mnie w tylnym lusterku.
Przez krótki czas nawet było to ¶mieszne, ale po jakim¶ czasie staje się męcz±ce.
Jeszcze tylko czekam kiedy próbuj±cy się obejrzeć za siebie kierownik w co¶ przywali.

Data: 2010-02-23 19:59:12
Autor: Budzik
Osobnik posiadaj±cy mail hellfire@spam.spam.spam napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

niektorzy pstuluja tu na grupie, ze tak powinno sie jezdzic.

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

Data: 2010-02-23 21:04:18
Autor: Tomasz Pyra
Budzik pisze:
[...]

Tzn 35km/h patrz±c się do tyłu? ;)

Poza tym jak będzie obowi±zek jechać 35, to oni widz±c Vectrę we wstecznym lusterku będ± jechać 20 i problem pozostanie.

Data: 2010-02-23 20:59:11
Autor: Budzik
[...]

skoro 50 jest maks, to czasami 50 , czesciej 40 a najczescie 35...

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Data: 2010-02-23 20:05:26
Autor: to
Dyskryminacja ze względu na markę???
Tomasz Pyra wrote:

Nie wiem co w tym najprzyjemniejszego. Jeździłem kiedyś "policjnym"
mondeo Mk2, teraz jeĹĽdĹĽÄ™ rĂłwnieĹĽ "policyjnÄ…" srebrnÄ… VectrÄ… i wcale nie
jest to wcale takie fajne. Po prostu jeżdżenie po mieście 35km/h już mi
się znudziło, bo zazwyczaj do tylu zwalnia kierowca który zobaczył mnie
w tylnym lusterku. Przez krótki czas nawet było to śmieszne, ale po
jakimś czasie staje się męczące.

A z motocyklami próbowałeś? ;)

--
cokolwiek

Data: 2010-02-23 21:27:06
Autor: Axel

"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> wrote in message news:hm19dj$ikp$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Eee, to po DC na jednopasmowkach nie zwalniaja. Za to na wielopasmowych - z reguly na prawy pas i po heblach.
A jaki fajny efekt jest, jak sie szerokim gestem polozy na podszybiu bialy talerz jednorazowy! ;-))))))))

--
Axel

Data: 2010-02-23 20:45:25
Autor: to
Axel wrote:

Eee, to po DC na jednopasmowkach nie zwalniaja. Za to na wielopasmowych
- z reguly na prawy pas i po heblach.
A jaki fajny efekt jest, jak sie szerokim gestem polozy na podszybiu
bialy talerz jednorazowy! ;-))))))))

Najzabawniej jest jechać 45 km/h za "ścigaczem". ;-)

--
cokolwiek

Data: 2010-02-24 16:22:58
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Axel pisze:

A jaki fajny efekt jest, jak sie szerokim gestem polozy na podszybiu bialy talerz jednorazowy! ;-))))))))

Pami±tkowa czapka kapitańska będzie cichsza na plastiku. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Dyskryminacja ze względu na markę?? ?