Dyskryminacja ze względu na markę???

Data: 2010-02-22 23:51:39
Autor: =Marcos=
Dyskryminacja ze względu na markę???
Jadąc lepszym samochodem nikt na mnie nie wymusza pierwszeństwa, nie wciska się z innego pasa

Wciskający się z innego pasa czasem też myślą strategicznie: statystyczny Matiz ma słabsze przyspieszenie i jest tańszy od statystycznego "lepszego samochodu", więc wciskać się po chamsku jest bezpieczniej (czytaj: taniej, jeśli się zahaczy czy coś, poza tym mniejsza szansa, że Matizem mafia jedzie :P).

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

Data: 2010-02-23 00:19:42
Autor: mw
Dyskryminacja ze względu na markę???
On 22 Lut, 23:51, "=Marcos=" <mar...@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info> wrote:
[...]
jeśli się zahaczy czy coś, poza tym mniejsza szansa, że Matizem mafia jedzie
:P).
No nie wiem, a jak im BMW Dzidek spalił?

Data: 2010-02-23 08:42:24
Autor: MadMan
Dnia Mon, 22 Feb 2010 23:51:39 +0100, =Marcos= napisał(a):

[...]

Słyszałem plotki że w Polsce OC dla pojazdów mechanicznych jest
obowiązkowe. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-23 14:43:46
Autor: =Marcos=
[...]

Ale zderzak do Matiza można załatwić polubownie za grosze i nie tracić zniżek na kilka samochodów, które się ma ubezpieczone w jednej ubezpieczalni. Podczas gdy przy Maybachu zostaje tylko OC.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

Dyskryminacja ze względu na markę???