Dyskryminacja ze względu na markę?? ?

Data: 2010-02-23 07:12:49
Autor: Arek M
Dyskryminacja ze względu na markę?? ?

Jadąc lepszym samochodem nikt na mnie nie wymusza pierwszeństwa, nie wciska się z innego pasa, zauważyłem, że jak ktoś chce na siłę zmienić pas to zawsze usiłuje wepchnąć się przed pojazd najmniejszy, choćby ten najmniejszy Matiz wisiał 20 cm za zderzakiem poprzedzającego samochodu. Jadąc lepszym takie coś nie ma miejsca.

Hmm....
Ja tam roznicy nie widze - czy to jade cytryną C4, czy bmw e60 czy wrx'em...

Tylko gdy staje na swiatlach jako pierwszy jadąc tym ostatnim to wszyscy chca sie scigać :)

--
PozdrawiAM!

Dyskryminacja ze względu na markę?? ?