Dyskryminacja ze względu na markę?? ?

Data: 2010-02-23 12:21:43
Autor: Wojtek
Dyskryminacja ze względu na markę?? ?
W dniu 2010-02-22 23:33, mo pisze:
Sprawa wygl±da tak, od dziesięciu lat jeżdżę matizem, zrobiłem nim sporo
kilometrów, do¶ć długa droga do pracy codziennie, czasem jakie¶ dłuższe
wyjazdy, morze, góry.

Powiem tak, wolno nie jeżdżę, z małego silniczka tankuj±c dobre paliwo
da się jednak sporo wyci±gn±ć, na pewno zawalidrog± nie jestem,
samochodu nie zmieniam, bo małe łatwo zaparkować w centrum, bo samochód
dla mnie wył±cznie narzędzie a nie sposób lansowania się, dlatego do
czasu, kiedy jeĽdzi nie chce mi się szukać, ewentualnie zapożyczać a
oszczędno¶ci zawsze id± na co¶ innego ale nie w tym sprawa.

[...]
Ogolnie kierowcy gorszych samochodow sa traktowani gorzej.
Kierowcy przyjmuja, ze gorszy samochod to biedniejszy kierowaca, biedniejszy kierowaca to glupszy czlowiek(nieudacznik), glupszy czlowiek to mniej warto¶ciowa jednostka(placi mniejsze podatki).

Data: 2010-02-23 12:37:54
Autor: Chevy
Dyskryminacja ze względu na markę???
kurde wiecie co ?? strasznie mnie wkurzaj± bałwani co to własnie my¶l± że s± panami szos bo maj± 250KM pod mask± ... i oni teraz pokaza jak sie jezdzi autem

kurde jedzie żuk i widać ze ja też chce wyprzedzic tylko nie ma miejsca, jade ¶rodkiem albo nawet już mam wrzucony lewy kierunek a bałwan tak czy siak musi być pierwszy... na szczęscie moja auto nie jest słabe i takimi ludzmi się nie przejmuje tylko zaczynam wyprzedzanie...

Użytkownik "Wojtek" <anonim@poczta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hm0do7$suu$1inews.gazeta.pl...

Data: 2010-02-23 14:12:24
Autor: Maciej Browarczyk
Chevy pisze:

[...]

To jak masz nie slabe auto to nie zbieraj sie do tego wyprzedzania jak sojka za morze tylko wyprzedzaj, bo kurwicy mozna dostac jak jedzie taki przyklejony do TIRa/dostawczaka, miejsca nie zostawi, wyprzedzic sie nie da i wlecze sie kilometrami, bo ON CHCE WYPRZEDZIC. Nie umiesz wyprzedzic to daj wyprzedzic innym a sam na kursy doszkalajace sie udaj.
A za nie upewnienie sie czy ktos nie wyprzedza i zajechanie mu drogi (kierunkowskaz nie upowaznia do zajezdzania) to mozna dostac mandat a w najlepszym wypadku jak trafisz na nerwowego to dostac w ryj.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-02-23 17:12:01
Autor: Chevy
Dyskryminacja ze względu na markę???
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomo¶ci news:hm0k01$luq$1node1.news.atman.pl...
Chevy pisze:

[...]

ty bałwanie, własnie napisałes że nie umiesz wyporzedzać ja ja mam kierunkowskaz to wyraznie sygnalizuje ze zamierzam wyprzedzać a taki bałewan jak ty mimo tego siedzi 10 cm na dupie i debila z siebie robi... jak mam pusto albo ktos z naprzeciwka robi margines to jade ale nie na chama, nie wszyscy sa takimi prostakami jak ty matole.
Własnie o takich jak ty pisałem: krolowie szos, widzicie tylko czubek własnego nosa reszte macie w powazaniu
a tak naprawde idiotów z siebie robicie.
Wyzej sracie niz dupy macie taka prawda.

KURWA!! JAK JA NIE NAWIDZE CWANIACTWA !!!

Data: 2010-02-23 17:27:27
Autor: Maciej Browarczyk
Dyskryminacja ze względu na markę?? ?
Chevy pisze:

[cut]

Uznam, ze nie ma tych obelg i odpowiem na Twoe zarzuty. Chodzi mi o sytuacje w ktorej samochod za Toba jest juz na lewym pasie z wlaczonym kierunkowskazem i proboje wyprzedzic Ciebie i samochod/samochody przed Toba. W momencie, gdy on juz zbliza sie do linii Twojego tylu (bedac na lewym pasie), Ty wlaczasz kierunkowskaz i...zajezdzasz mu droge. Twoj blad, bo nie upewniles sie czy ktos nie wykonuje manewru wyprzedzania. Chodzi mi o taka a nie inna sytuacje.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-02-23 17:51:19
Autor: Chevy
Dyskryminacja ze względu na markę???
ok ok w takim razie chyle czoła, mi chodziło o co¶ całkiem innego. Nie miałem na my¶li wyprzedzania kolumny bo sam tak robie czasem jak nik sie nei zabiera za wyprzedzanie ale chodziło mi o sytuacje w której ty czekasz na miejsce z nad przeciwka (jedzie sznur aut nie ma jak wyprzedzic) a koles siedzi za toba 10cm od zderzaka i cie wkurwia bo mysli ze jak ma 3.0 to mu wszystko wolno i na wszystko ma pierwszenstwo.
I w momencie gdy robi sie droga pusta ty chcesz wyprzedzac a on ci nie daje.
Co innego jak wyprzedza razem z toba ty sie chowasz a on idzie dalej wtedy jest ok.
o takie sytuacje mi chodzilo wiec nie bierz sobie do serca tamtych uwag jezeli nie dotycza ciebie
poprostu nie nawidze cwaniactwa
niektorzy kupili sobie fury ale słoma z butów wystaje
stad takie zachowanie i lekcewarzenie innych

pozdro
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomo¶ci news:hm0vvc$iha$1node2.news.atman.pl...

Data: 2010-02-23 18:05:18
Autor: Maciej Browarczyk
Chevy pisze:
[...]

Nie ma problemu, nie denerwuje sie, bo nabralem dystantu do grup ;) Poza tym czasem ciezko "sie wyrazic" piszac na grupach/forach przez co szybko moze dojsc do nieporozumien i niepotrzebnych spiec.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-02-24 11:19:14
Autor: krzysiek82
Maciej Browarczyk pisze:
Nie ma problemu, nie denerwuje sie, bo nabralem dystantu do grup ;) Poza tym czasem ciezko "sie wyrazic" piszac na grupach/forach przez co szybko moze dojsc do nieporozumien i niepotrzebnych spiec.

chyba także muszę nabrać dystansu :) bo tylko niepotrzebnie się irytuje gdy czytam jakie¶ brednie.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-24 10:47:44
Autor: to
krzysiek82 wrote:

chyba także muszę nabrać dystansu :) bo tylko niepotrzebnie się irytuje
gdy czytam jakieĹ› brednie.

Po prostu nie czytaj własnych postów...

--
cokolwiek

Data: 2010-02-24 11:54:08
Autor: krzysiek82
to pisze:
Po prostu nie czytaj własnych postów...

Na prawdę nie możesz się zastanowić zanim coś napiszesz?

--
krzysiek82

Data: 2010-02-24 11:01:59
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Na prawdę nie możesz się zastanowić zanim coś napiszesz?

Znowu prowadzisz konwersacjÄ™ sam ze sobÄ…?

--
cokolwiek

Data: 2010-02-24 12:18:29
Autor: krzysiek82
to pisze:
  > Znowu prowadzisz konwersacjÄ™ sam ze sobÄ…?

teraz już wiem, pracowałeś w ochronie ale Cię wywalili bo nie rozumiałeś co do Ciebie mówią/piszą zgłoś się więc do straży miejskiej tam Cię docenią.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-24 11:09:37
Autor: krzysiek82
Maciej Browarczyk pisze:
[...]

być może czeka,aż skończy się linia ci±gła lub zakaz wyprzedzania. Ja zawsze tak robie, przecież na ci±głej nie wyprzedzę lub na zakazie tylko dlatego, że tir lub inne auto jedzie według mojej oceny za wolno.

Nie umiesz
wyprzedzic to daj wyprzedzic innym a sam na kursy doszkalajace sie udaj.

s± tacy co tego potrzebuj± zgadza się. Natomiast kursy z kultury jazdy by się przydały 99,9% kierowców w polsce.

A za nie upewnienie sie czy ktos nie wyprzedza i zajechanie mu drogi (kierunkowskaz nie upowaznia do zajezdzania) to mozna dostac mandat a w najlepszym wypadku jak trafisz na nerwowego to dostac w ryj.

nie nerwowego ale zjeba, ja gdy widzę, że kto¶ wyprzedza w niedozwolonym   miejscu sam zaczynam manewr wyprzedzania gdy tylko jest możliwo¶ć w postaci braku zakazu i staram się nie widzieć auta które zaczęło ten manewr sprzecznie z przepisami. Wtedy wyj±tkowo powoli wyprzedzam daj±c nauczkę baranowi.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-24 10:49:34
Autor: to
Dyskryminacja ze względu na markę???
krzysiek82 wrote:

sÄ… tacy co tego potrzebujÄ… zgadza siÄ™. Natomiast kursy z kultury jazdy
by się przydały 99,9% kierowców w polsce.

Jeśli wydaje Ci się, że wszyscy wokół robią coś źle, to najpewniej źle robisz to właśnie Ty.

nie nerwowego ale zjeba, ja gdy widzÄ™, ĹĽe ktoĹ› wyprzedza w niedozwolonym
miejscu sam zaczynam manewr wyprzedzania gdy tylko jest możliwość w
postaci braku zakazu i staram się nie widzieć auta które zaczęło ten
manewr sprzecznie z przepisami. Wtedy wyjÄ…tkowo powoli wyprzedzam dajÄ…c
nauczkÄ™ baranowi.

Tym samym stwarzasz niepotrzebne zagrożenie i sam jesteś największym z baranów.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-24 12:00:16
Autor: krzysiek82
to pisze:
Jeśli wydaje Ci się, że wszyscy wokół robią coś źle, to najpewniej źle robisz to właśnie Ty.

jak zwykle wiesz lepiej, jesteś po wszystkich fakultetach, ponad to jesteś mistrzem kierownicy, jak jesteś taki wspaniały to dlaczego nie możesz uratować świata przed samounicestwieniem?

Tym samym stwarzasz niepotrzebne zagrożenie i sam jesteś największym z baranów.

zacznij czytać ze zrozumieniem, czy na prawdę jest to tak trudne? Wyjdź z tłumu przeciętnych polaków którzy nie mogą tego ogarnąć i wysil szare komórki. To na prawdę jest możliwe, trzeba tylko chcieć.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-24 22:24:29
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Jeśli wydaje Ci się, że wszyscy wokół robią coś źle, to najpewniej źle
robisz to właśnie Ty.

jak zwykle wiesz lepiej, jesteĹ› po wszystkich fakultetach, ponad to
jesteś mistrzem kierownicy, jak jesteś taki wspaniały to dlaczego nie
możesz uratować świata przed samounicestwieniem?

Do takiej konstatacji wielkiej wiedzy nie potrzeba. Tobie nawet jej brakuje.

Tym samym stwarzasz niepotrzebne zagrożenie i sam jesteś największym z
baranĂłw.

zacznij czytać ze zrozumieniem, czy na prawdę jest to tak trudne?

Czytam ze zrozumieniem, że złośliwie utrudniasz wyprzedzanie, bo Ci się nie podobało, że ktoś popełnił wcześniej jakieś wykroczenie. Typowy drogowy debilizm, nawet bardziej niebezpieczny niż wyprzedzanie na ciągłej.

WyjdĹş
z tłumu przeciętnych polaków którzy nie mogą tego ogarnąć i wysil szare
komórki. To na prawdę jest możliwe, trzeba tylko chcieć.

O... widzę, że znowu leki przestają działać... weź nową porcję.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-24 11:05:36
Autor: krzysiek82
Wojtek pisze:
[...]

należy tylko współczuć tym co tak my¶l±, i obym zawsze na takich trafiał frajda niesamowita. Niestety zdarza mi się to sporadycznie bo kropek jednak budzi respekt, bo ma naklejkę JTD na klapie :D

--
krzysiek82

Data: 2010-02-24 10:50:06
Autor: to
Dyskryminacja ze względu na markę???
krzysiek82 wrote:

należy tylko współczuć tym co tak myślą, i obym zawsze na takich trafiał
frajda niesamowita. Niestety zdarza mi siÄ™ to sporadycznie bo kropek
jednak budzi respekt, bo ma naklejkÄ™ JTD na klapie :D

Nie ma co, respekt jak cholera.

--
cokolwiek

Dyskryminacja ze względu na markę?? ?