Dyskryminacja ze względu na markę???

Data: 2010-02-23 12:06:54
Autor: Lopez
Dyskryminacja ze względu na markę???
mo <test@test.pl> napisał(a):
Nikt też nie próbuje w trasie wyprzedzać na trzeciego i na siłę -tak na wszelki wypadek,  nie ma takiej sytuacji jak ostatnio, kiedy pod dość długą górę wyprzedzić chciał mnie jakiś duży VAN, ale źle ocenił chyba swoje możliwości i  brakło mu mocy podczas wyprzedzania, ja w Matizie też miałem max tego co mogłem z niego wykrzesać pod górę i jechaliśmy tak obok siebie spory kawałek drogi aż zrezygnował.

Czyli dodałaś gazu jak zaczął Cię wyprzedzać?
Bo nie ma innej możliwości!!!!

Masz jakieś kompleksy Człowieku i jeszcze CELWO prowokujesz niebezpieczne sytuacje.

Jesteś przykładam na to, że wszyscy kierowcy powinni przechodzić badania psychiatryczne.

Jak mam Skodę Falekę ale nie mam kompleksów, wpuszczam wszystkich aby nie tamowali ruchu, chętnie zjeżdżam do prawej jak ktoś mnie wyprzedza a jak trzeba to i zdejmę nogę z gazu, uśmiecham się do innych i żyje mi się całkiem nie źle. Też tak spróbuje może nie będzie żyło Ci się lepiej ale przymałej nikogo nie zabijesz!!!!
 Lopez

--

Dyskryminacja ze względu na markę???