Dyskryminacja ze względu na markę???

Data: 2010-02-28 18:06:11
Autor: robertcb
Dyskryminacja ze względu na markę???

Ostatnio pojeździłem innym służbowym znacznie lepszym nowym samochodem i jestem w szoku, wcale nie jeździłem szybciej a wręcz ostrożniej, aby nie przyprawić administratora nowego samochodu o zawał, ale w czym sprawa?

Jadąc lepszym samochodem nikt na mnie nie wymusza pierwszeństwa, nie wciska się z innego pasa, zauważyłem, że jak ktoś chce na siłę zmienić pas to zawsze usiłuje wepchnąć się przed pojazd najmniejszy, choćby ten najmniejszy Matiz wisiał 20 cm za zderzakiem poprzedzającego samochodu. Jadąc lepszym takie coś nie ma miejsca.

Nikt też nie próbuje w trasie wyprzedzać na trzeciego i na siłę -tak na wszelki wypadek,  nie ma takiej sytuacji jak ostatnio, kiedy pod dość długą górę wyprzedzić chciał mnie jakiś duży VAN, ale źle ocenił chyba swoje możliwości i  brakło mu mocy podczas wyprzedzania, ja w Matizie też miałem max tego co mogłem z niego wykrzesać pod górę i jechaliśmy tak obok siebie spory kawałek drogi aż zrezygnował.

Pojeździj rowerem, wtedy zobaczysz co to jest brak szacunku i kultury ze strony kierowców.

--

Dyskryminacja ze względu na markę???