Dyskusja: 20 lat neobolszewizmu pod rzadami partii zalozonych przez PZPR-SB

Data: 2009-11-21 10:36:46
Autor: Yabber
Dyskusja: 20 lat neobolszewizmu pod rzadami partii zalozonych przez PZPR-SB
plusy i minusy tego systemu.
Ja wymienie tylko minusy.
1. Masowa eksterminacja narodu polskiego, spadek populacji o 4 miliony
(dane GUS).
2. Calkowita wyprzedaz majatku poperelowskiego w zydowskie lapy za
grosze.
3. Wprowadzenie nieograniczonego systemu lichwy zwanego bankami w celu
totalnego pozbawienia Polakow dochodow (pomslodawca Balcerowicz-
Bucholtz).
4. Swiadome zbrodnie eksterminacji emerytow porownywalne z
dzialalnoscia obozow koncentracyjnych (renta emeryta 400 zl, minimum
socjalne dla emeryta wg GUS za rok 2008 751,60 zl)
5. Pseudosystem emerytalny OFE okradajacy resztki dochodow plemion
nadwislanskich zwanych kiedys Polakami.

Moim zdaniem jedynym rozsadnym rozwiazaniem jest kara smierci dla
wszystkich zbrodniarzy z PO, PiS, SLD-PZPR, PLS-ZSL.

Data: 2009-11-21 18:47:19
Autor: Karol
Yabber <yabber.ika@gmail.com> napisał(a):
[...]

kara smierci raczej nie, ale solidna rozprawa z udzialem miedzynarodowej smietanki adwokatow i rozliczenie przede wszystkim tych, ktorzy uczestniczyli
 w tzw. porozumieniu *okraglego stolu*.
Nastepnie dekomunizacja i lustracja taka, jaka zrobili Niemcy.
Delegalizacja GW !!!

Data: 2009-11-21 11:02:36
Autor: Yabber
On 21 Lis, 19:47, " Karol" <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Yabber <yabber....@gmail.com> napisał(a):

> [...]

 w tzw. porozumieniu *okraglego stolu*.
Nastepnie dekomunizacja i lustracja taka, jaka zrobili Niemcy.

Ja uwazam, ze za wymordowanie kilku milionow Polakow, kara smierci
jest bardzo lagodna kara.

Data: 2009-11-21 22:33:30
Autor: Polok_prawdziwy
Dyskusja: 20 lat neobolszewizmu pod rzadami partii zalozonych przez PZPR-SB
 Karol wrote:

Nopseca same chcoałyście w łosimdziesiontym WOLNOśCI, DUPOKRACJI i
KAPITULIZMU...!!!

- teroski mocie to, co "wywalcyłyście"...!!!

Ps - ato, ze my Poloki troseckem cimniawe somy, noto nos inkse WLOLO
załadowały...!!!

- teroski łostoł nom siem jeno snur...

Data: 2009-11-21 14:15:30
Autor: Yabber
On 21 Lis, 22:33, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
 Karol wrote:

[...]

W Poslsce nie ma ani wolnosci, ani dupokracji, ani kapitalizmu.
Jest zydo-bolszewizm wymyslony przy pol litrze przez michnika i
kiszczaka.
Zyd z ubekiem wymuslili nowa pseudo-polskie i do dzis to funkcjonuje.

Data: 2009-11-21 23:24:28
Autor: pluton
[...]

Facet, wlasnie zrobiles jedno z wiekszych odkryc wszechczasow,
wieksze niz bomba atomowa, wieksze, niz bomba wodorowa,
niz jakikolwiek rodzaj broni.
Nie sa nam potrzebne zadne armie, zadne super kosztowne F16,
ani inne tego rodzaju bzdety, poniewaz dysponujemy najpotezniejsza
bronia na planecie: kiszczakiem i michnikiem.

Zadna bomba nie zniszczy 30-milionowego narodu, ale wystarczy
poslac kiszczaka z michnikiem i dac im pol litra, i zalatwia
kazdy kraj na swiecie.

Z taka bronia jestesmy najwieksza potega militarna na planecie.

Nullification

Data: 2009-11-21 14:41:02
Autor: Yabber
On 21 Lis, 23:24, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

kazdy kraj na swiecie.

Z taka bronia jestesmy najwieksza potega militarna na planecie.

A masz jakies sensowne kontrargumenty oprocz tego belkotu o bombach
atomowych?

Ja uwazam, ze rozwiazanie rumunskie bylo by w Polsce potrzebne.
Odstrzelenie takich smieci jak jaruzelski i kiszczak dalo by namiastke
sprawiedliwosci spolecznej.

Data: 2009-11-21 23:54:58
Autor: Polok_prawdziwy
Yabber wrote:

> [...]

Ja uwazam, ze rozwiazanie rumunskie bylo by w Polsce potrzebne.
Odstrzelenie takich smieci jak jaruzelski i kiszczak dalo by namiastke

Ico myślis, zebyś siem WIELGIMKAPITULISTOM popsesto zrobił...?

albo jesce lepij - WIELGIM ERYSTOKRATOM...!?

Zasuwej CIMNIOKU doroboty, bo do bizmesuw tseba KEPELE mieć...!!!

Data: 2009-11-21 23:55:28
Autor: pluton
Dyskusja: 20 lat neobolszewizmu pod rzadami partii zalozonych przez PZPR-SB

A masz jakies sensowne kontrargumenty oprocz tego belkotu o bombach
atomowych?

Kontrargumenty na co ? Ja napisalem tylko, ze odkryles najpotezniejsza bron
na planecie:
2 facetow z pol litrem.

Ja uwazam, ze rozwiazanie rumunskie bylo by w Polsce potrzebne.
Odstrzelenie takich smieci jak jaruzelski i kiszczak dalo by namiastke
sprawiedliwosci spolecznej.

Sprawiedliwosc spoleczna...
Mam do ciebie prosbe: nie rozmnazaj sie. Lepiej zeby geny komunizmu
jak najszybciej zniknely z Ziemi.

Nullification

Data: 2009-11-21 15:15:25
Autor: Yabber
On 21 Lis, 23:55, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> sprawiedliwosci spolecznej.

Sprawiedliwosc spoleczna...
Mam do ciebie prosbe: nie rozmnazaj sie. Lepiej zeby geny komunizmu

Pluton jako etatowy pracownik sluzby bezpieczenstwa chyba ci wsio
rawno z ta glupawa ideologia?
Taki rasowy kagebista jak ty dla kazdej wladzy pracuje.
Przyznaj sie ilu ludzi zamordowales ubeku.

Data: 2009-11-22 00:26:41
Autor: pluton
[...]

Nie dosc, ze komuch, to jeszcze idiota. Stanowczo nie powinienes sie
rozmnazac.
To bedzie sprawiedliwe spolecznie, wierz mi.

Nullification

Data: 2009-11-21 15:43:02
Autor: Yabber
On 22 Lis, 00:26, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

rozmnazac.
To bedzie sprawiedliwe spolecznie, wierz mi.

Widze że stosujesz starą sprawdząna technikę odwracania kota ogonem.
Gdzie kończyłeś szkołe KGB? W Moskwie, czy w Bałaszycha?
Po twoich postach jestem pewien, ze jestes z Школa особого назначения.

Data: 2009-11-22 00:52:29
Autor: pluton
Dyskusja: 20 lat neobolszewizmu pod rzadami partii zalozonych przez PZPR-SB

Widze że stosujesz starą sprawdząna technikę odwracania kota ogonem.
Gdzie kończyłeś szkołe KGB? W Moskwie, czy w Bałaszycha?
Po twoich postach jestem pewien, ze jestes z ????a ??????? ??????????.

Nie dosc, ze komuch i idiota, to jeszcze jakis ruski.
Katolicy zalecili by kastracje ...

Nullification

Data: 2009-11-21 16:07:43
Autor: Yabber
On 22 Lis, 00:52, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Po twoich postach jestem pewien, ze jestes z ????a ??????? ??????????.

Nie dosc, ze komuch i idiota, to jeszcze jakis ruski.

Skrajnym idiota to jestes ty, bo nie odpowiadasz merytorycznie na
glowny watek dyskusji, belkoczesz jak typowy idiota o sprawach nie
zwiazanych z dyskusja.
W piewszym momencie myslalem, ze jestes ubekiem szkolonym przez kgb, a
okazuje sie, ze jestes tylko prostackim kretynem. :(
Szkoda, bo liczylem na merytoryczna dyskusje.

Data: 2009-11-21 22:31:48
Autor: Karol
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Zadna bomba nie zniszczy 30-milionowego narodu, ale wystarczy
poslac kiszczaka z michnikiem i dac im pol litra, i zalatwia
kazdy kraj na swiecie.

swiata na szczescie nie, bo inni nie sa az tak naiwni jak Polacy, ale Polske
to zalatwili:))

Z taka bronia jestesmy najwieksza potega militarna na planecie.

Polska  ie jest potega, tylko slabym, skloconym krajem przez wlasnie to co sie
wydarzylo przy okraglym stole. Odebrano Polakom NADZIEJE.

Data: 2009-11-21 23:37:29
Autor: pluton
Dyskusja: 20 lat neobolszewizmu pod rzadami partii zalozonych przez PZPR-SB

Odebrano Polakom NADZIEJE.

Cienki bolek z ciebie, skoro 2 facetow z pol litrem odbiera ci NADZIEJE.

Nullification

Data: 2009-11-21 22:48:44
Autor: Karol
> [...]
> Odebrano Polakom NADZIEJE.

Cienki bolek z ciebie, skoro 2 facetow z pol litrem odbiera ci NADZIEJE.

pamietaj, ze agrsja w stosunku do kogos kto ciebie pierwszy nie atakuje
personalnie, a nawet jest do ciebie przyjaznie nastawiony, swiadczy o tym, ze
brak ci argumentow merytorycnych, dlatego atakujesz peronalnie.
To  manifestacja twojego strachu przed PRAWDA.

Bo ty dobrze wiesz KTO, za tymi dwoma facetami stal i stoi, nadal.

Data: 2009-11-22 00:09:21
Autor: pluton
> [...]

ze
brak ci argumentow merytorycnych, dlatego atakujesz peronalnie.

Ja ciebie ATAKUJE ???? W zyciu. Po co mialbym to robic ? Ja tez jestem do
ciebie
przyjaznie nastawiony. Najlepszy dowod, ze probowalem sklonic cie do
myslenia.
(pomijam efektywnosc tych zabiegow, ale za starania mam piatke z plusem).

To  manifestacja twojego strachu przed PRAWDA.

Ale ktora prawda ? Bo mamy 3: Swieta prawda, naga prawda i gowno prawda.

Bo ty dobrze wiesz KTO, za tymi dwoma facetami stal i stoi, nadal.

Trzech facetow z dwoma pollitrowkami ? Konstanty Jebalko z Pierdziszewa ?

Nullification

Data: 2009-11-21 23:27:10
Autor: Karol
> [...]

> Bo ty dobrze wiesz KTO, za tymi dwoma facetami stal i stoi, nadal.

Trzech facetow z dwoma pollitrowkami ? Konstanty Jebalko z Pierdziszewa ?

policz sobie ile dzisiaj cennych sekund straciles ze swego zycia, na ta dyskusje ?
Ale ja jestem zadowolony, bo wiem, ze troche osob ja na pewno obserowalo.

I o to mi w sumie chodzilo. Dzieki za twoj wklad w ta wymiane *pogladow*:)

Data: 2009-11-22 00:36:35
Autor: pluton
Dyskusja: 20 lat neobolszewizmu pod rzadami partii zalozonych przez PZPR-SB
policz sobie ile dzisiaj cennych sekund straciles ze swego zycia, na ta
dyskusje ?

Jednak stracilem... Ale moze jednak komus cos tam zaswitalo w glowie ?

Ale ja jestem zadowolony, bo wiem, ze troche osob ja na pewno obserowalo.

Podzielam twoje zadowolenie.

I o to mi w sumie chodzilo. Dzieki za twoj wklad w ta wymiane *pogladow*:)

Nie wymienialem z toba zadnych pogladow. Pokazywalem ci tylko,
jak gleboko tkwi w tobie komusza mentalnosc.

Nullification

Data: 2009-11-21 23:53:20
Autor: Karol
> [...]

Nie wymienialem z toba zadnych pogladow. Pokazywalem ci tylko,
jak gleboko tkwi w tobie komusza mentalnosc.

ty nie, ale ja wymienialem. Nie zauwazyles giazdek, przy slowie poglady?:)
To co pokazales, nazywa sie w psychologii: projekcja. Ja nigdy komunista nie bylem, wiec i mentalnosci komuszej miec nie moge:)

(logika, logika i jeszcze raz logika w rozumowaniu, szczerze polecam)

Data: 2009-11-22 11:51:12
Autor: cirrus
Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he9cjm$ma0$1inews.gazeta.pl...
[...]

i kastracja takich jak ty kretynów. ;)

--
stevep

Data: 2009-11-23 13:19:51
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Sat, 21 Nov 2009 10:36:46 -0800, Yabber wrote:

[...]

Tylko czemu 5 kolumna żydożerczego Krzyżaka w Polsce tak biadoli
najwięcej? Przecież to w waszym interesie wymordowanie Słowian i
germańska dominacja nad centralną Europą. Wówczas żaden wówczas
"żydu" Słowian bagnetem was nie zadźga, kiedy będziecie w niemieckich
obozach zagłady niszczyć ostatnich Żydów w Niemczech numer 4
ponownie.

sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!

Dyskusja: 20 lat neobolszewizmu pod rzadami partii zalozonych przez PZPR-SB