[FAQ] Dyskusja nt polecanych motocykli

Data: 2009-03-06 19:30:13
Autor: Piotr Rezmer
[FAQ] Dyskusja nt polecanych motocykli
Magic pisze:
Proponuję wpisywac swoje typy POD aktualnymi w celu porównania z poprzednimi propozycjami.

Ponieważ każdy chwali to na czym jeździ(ł) może łatwiej będzie zrobić listę motocykli które się nie nadają na pierwsze moto?

Moje typy: goldwing, hoss-boss ?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2009-03-06 20:54:52
Autor: Wojciech G.
Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał :
Ponieważ każdy chwali to na czym jeździ(ł) może łatwiej będzie zrobić listę motocykli które się nie nadają na pierwsze moto?
Moje typy: goldwing, hoss-boss ?

A moje: Boss-Hoss (dla odmiany), Hayabusa, R1, Thunderace, B-King, K1200R, K1200S, V-Max, Triumph Rocket, XX, Fireblade, GSXR
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-03-06 21:38:38
Autor: Magic
Piotr Rezmer pisze:
Magic pisze:
Proponuję wpisywac swoje typy POD aktualnymi w celu porównania z poprzednimi propozycjami.

Ponieważ każdy chwali to na czym jeździ(ł) może łatwiej będzie zrobić listę motocykli które się nie nadają na pierwsze moto?

Stąd generalna zasada ograniczenia do 500ccm/50KM. Bo np Aprilia RS250 potrafi polecieć i 180.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-03-06 22:07:52
Autor: Sqeeb
[FAQ] Dyskusja nt polecanych motocykli
On Fri, 06 Mar 2009 21:38:38 +0100
Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote:

Stąd generalna zasada ograniczenia do 500ccm/50KM. Bo np Aprilia RS250 potrafi polecieć i 180.

A przepraszam bardzo 150 hondą nsr 125 to tak bardzo mniej?
To chyba kwestia mocy a nie vmax. Zabic to sie mozna i uderzajac glowa
o kraweznik...

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-03-07 22:14:14
Autor: kakmar
Dnia 06.03.2009 Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał/a:

Stąd generalna zasada ograniczenia do 500ccm/50KM. Bo np Aprilia RS250 potrafi polecieć i 180.

Czy nie lepiej było by zaproponować jakieś bardziej uniwersalne
kryterum?
Np: nie idzie z gazu na gumę, paczka dopiero na 3 biegu, waży max 3x
tyle co kierownik.

Mogą być inne ale to 500/50 to chyba tylko do GS500 pasuje.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-03-08 10:27:28
Autor: (pj)
kakmar pisze:

Czy nie lepiej było by zaproponować jakieś bardziej uniwersalne
kryterum?
Np: nie idzie z gazu na gumę,

nie, bo mój nie idzie (już to pisałem niedawno)

--

pozdr
pj

Data: 2009-03-08 12:50:45
Autor: Sqeeb
[FAQ] Dyskusja nt polecanych motocykli
On Sun, 08 Mar 2009 10:27:28 +0100
"(pj)" <jd15c27@gmail.com> wrote:

nie, bo mój nie idzie (już to pisałem niedawno)

No to wszystkie czopki by sie zakwalifikowały.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-03-08 16:43:46
Autor: Jasio

"(pj)" wrote:

nie, bo mój nie idzie (już to pisałem niedawno)

No to wszystkie czopki by sie zakwalifikowały.

Błądzisz, synu, błądzisz...

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2009-03-08 17:47:14
Autor: Sqeeb
[FAQ] Dyskusja nt polecanych motocykli
On Sun, 8 Mar 2009 16:43:46 -0000
"Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> wrote:

> No to wszystkie czopki by sie zakwalifikowały.

Błądzisz, synu, błądzisz...

Do tego kryterium:

Np: nie idzie z gazu na gumę, paczka dopiero na 3 biegu, waży max 3x
tyle co kierownik.

Pasowałby prawie każdy czopek.
Ile waży przeciętny motocyklista? 80-100kg? No to mamy 250-300kg dla sprzęta.

Chyba że coś pominąłem.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-03-09 10:17:20
Autor: kakmar
Dnia 08.03.2009 Sqeeb <sqeeb@internet.community> napisał/a:
[...]

Nie pominąłeś. Takie było moje założenie, bo 500ccm nijak się do czopków
ni ma. 50 kuni też zresztą. Z masą jest problem bo 2x za mało, 2,5x
kiepsko wygląda i może być za trudne do policzenia, 3x to trochę za
dużo może być.

I jeszcze raz 500/50 jest IMHO kiepskim kryterium, właściwie pasuje
tylko do kilu UJM.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-03-09 12:01:13
Autor: zbigi
kakmar napisał(a):

I jeszcze raz 500/50 jest IMHO kiepskim kryterium, właściwie pasuje
tylko do kilu UJM.

No i dlatego wlasnie tylko kilka motocykli z czystym sumieniem mozna polecic na pierwsze moto :)

Data: 2009-03-09 09:28:19
Autor: kakmar
Dnia 08.03.2009 (pj) <jd15c27@gmail.com> napisał/a:

nie, bo mój nie idzie (już to pisałem niedawno)

ale twój 2 kryterium nie spełnia, a stosować je należy łącznie.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-03-09 11:54:58
Autor: (pj)
kakmar pisze:
Dnia 08.03.2009 (pj) <jd15c27@gmail.com> napisał/a:
nie, bo mój nie idzie (już to pisałem niedawno)

ale twój 2 kryterium nie spełnia, a stosować je należy łącznie.

że 100-kę dopiero na 3-m biegu osiąga? czy chodzi o wagę moto max 3x kierownik? bo busa waży mniej niż 258kg... ;-)

PBNW
--

pozdr
pj

Data: 2009-03-09 12:09:58
Autor: kakmar
Dnia 09.03.2009 (pj) <jd15c27@gmail.com> napisał/a:
kakmar pisze:
Dnia 08.03.2009 (pj) <jd15c27@gmail.com> napisał/a:
nie, bo mój nie idzie (już to pisałem niedawno)

ale twój 2 kryterium nie spełnia, a stosować je należy łącznie.

że 100-kę dopiero na 3-m biegu osiąga?

Dokładnie łototo mnie chodzi. 100km/h dopiero na 3 biegu daje sporo
czasu.

Jeszcze raz:

 nie idzie z gazu na gumę.
 100km/h osiąga dopiero na 3 biegu.
 waży nie więcej niż 2,5x więcej niż kierownik. (gdzieś między 2 a 3)
 liniowo oddaje moc.

Ja jestem początkujący i jestem poniekąd na bieżąco. Dla kogoś kto ma
ponad 180cm i waży więcej niż 80kg, GS500 jest za mały, a taka xj600 czy DL650 większej krzywdy niż GS początkującemu nie zrobi.

--
kakmaratgmaildotcom

[FAQ] Dyskusja nt polecanych motocykli