Dyskusja o braku dyskusji.

Data: 2014-10-10 07:37:12
Autor: stevep
Dyskusja o braku dyskusji.
# Przy okazji dyskursu o kazirodztwie w programie Tak Jest posłanka  Małgorzata Sadurska z PiSu podzieliła się z widzami swoją filozofią debaty  publicznej, polegającą z grubsza na tym, że na pewne tematy nie powinno  się dyskutować, ponieważ "każda dyskusja ma to do siebie, że się pogłębia"  :) i w konsekwencji różnym ludziom do głowy mogą przyjść różne myśli.  Filozofia to nie nowa i nie oryginalna, szeroko stosowana przez władców  totalitarnych, ale nawet oni nie mówią tego, na Boga, wprost! Chyba, że to  się komuś kojarzy z prawem i sprawiedliwością. Mnie nie, a jak się wydaje  i pani posłance nie powinno, bo nie kończyła Prawa i Administracji w Korei  Płn., ale w Lublinie (gratuluję uczelni absolwentki :) ) i na swojej  stronie poselskiej przedstawia się jako "prawnik".

No więc udało się pani posłance to, co wydawało mi się już niemożliwe,  mianowicie zadziwić mnie.  I to podwójnie, bo akurat debatę na temat  kazirodztwa nie rozpętała minister Fuszara, co jej się zarzuca, ale  właśnie pani Sadurska. Czy jest tak cyniczna, czy tak...niezorientowana?  Tego nie wiem, jak nie wiem, jak można głosować na partię, która jeszcze  przed wyborami zapowiada, że zamknie ludziom usta, oczy i uszy? #
Ze strony:
http://tnij.org/drfvuce

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-11 09:01:52
Autor: MarkWoydak
Dyskusja o braku dyskusji.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xnh1waj550oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Najwyraźniej Małgosia ma wyrzuty sumienia kiedy przepomni sobie niewinne igraszki łóżkowe z własną siostrą i braciszkiem.

MW

Dyskusja o braku dyskusji.