Dyskusja z PiS-owskimi oszo³omami

Data: 2015-04-28 16:28:10
Autor: Mark`Woydak
Dyskusja z PiS-owskimi oszo³omami
Data: 2015-04-29 00:20:03
Autor: Mark`Woydak
Dyskusja z PiS-owskimi oszo³omami
U¿ytkownik "Jerzy Asnyk" <jerzyasnyk@giganewsREMOVINGTHIS.com> napisa³ w
wiadomo¶ci news:J-CdnUHyfPO-b6LInZ2dnUU7-S2dnZ2dgiganews.com...

"Mark`Woydak" <MarkWoydak@forest.gmx.de> wrote in message
https://www.youtube.com/watch?v=6Fxz2YOysjk

Typowe.

MW
..no, sam widzisz Woydak co moze tobie i podobnym tobie s-bekom sie
przydarzyc jak platfusy przerzna wybory. gdzie bedziesz
spierdalal? droge masz tylko na wschod...bo na zachodzie rodacy powiesza
cie za jaja. a zatem wiecej post-ow na te grupe, bardziej
tresciwych ideologicznie - inaczej masz przesrane!

Koniu bo¿y, do SB to nale¿a³e¶ ty, ja nie. Jestem na waszym wymarzonym
zachodzie i zamierzam tu pozostac tak d³ugo jak w PL bêd± rz±dziæ takie
komuchy jak ty.

MW

Dyskusja z PiS-owskimi oszo³omami