Dyskusje teleGOWNO pszemol / Re: Dlaczego Niemcy dymaja Polakow?

Data: 2014-10-16 21:43:13
Autor: USrael biggest imperialist and worst mass murderer of the world
Dyskusje teleGOWNO pszemol / Re: Dlaczego Niemcy dymaja Polakow?

     Warto zauwazyc ze ten/ta DUPEK/a wszedzie robi z siebie *GOWNO*!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Re: Dlaczego Niemcy dymaja Polakow?

Re: Dlaczego Niemcy dymaja Polakow? | *pszemol* <Pszemol@PolBox.com>
"Sanctum Officium" wrote in message news:fjmilj$59b$1inews.gazeta.pl...
z doswiadczenia :) Mialem stycznosc z kilkoma Monde/Focusami z USA i
odpowienikami europejskimi. Wcale nie byly to identyczne samochody. Wiele
czesci do amerykanskiego nie pasowalo od europekczyka. Poziom wykonczenia
i awaryjnosc tych egzemplarzy tez byla zdecydowanie na niekorzysc tych z
USA.

Amerykanie lubią śmietniki. Na ich rynku jest masa badziwia (np. Ford F),
na które by nikt nie spojrzał poza USA i Kanadą.

Co to jest ford f? Bo ja mieszkam w USA i nie wiem co to...
Malo tego, na moim parkingu widze takie "smietniki" jak
audi A6, bmw 540, bmw 740, vw phaeton i inne smieciowe auta

Re: Dlaczego Niemcy dymaja Polakow? | *pszemol* <Pszemol@PolBox.com>
"Scyzoryk" wrote in message news:fjmigo$8bo$1atlantis.news.tpi.pl...

Naprawde? A skad to "zazwyczaj" bierzesz?

nie wiem jak jest w przypadku A6

z doswiadczenia :) Mialem stycznosc z kilkoma Monde/Focusami z USA i
odpowienikami europejskimi. Wcale nie byly to identyczne samochody.

No kurde gosciu jestes zabawny...

Porownujesz auta PRODUKOWANE w roznych krajach, w roznych
wersjach i na dodatek produkowane przez forda z audi?
No wez sie nie wyglupiaj. Audi jest produkowane w Niemczech
i stamtad do USA przywozone. Zaden popapraniec co nie umie
czytac sie tego auta w fabryce nie tykal ;-)

Wiele czesci do amerykanskiego nie pasowalo od europekczyka.
Poziom wykonczenia i awaryjnosc tych egzemplarzy tez byla
zdecydowanie na niekorzysc tych z USA.

No ale jeszcze raz- to co dotyczy forda moze absolutnie
nie dotyczyc audi.
Re: Dlaczego Niemcy dymaja Polakow? | *pszemol* <Pszemol@PolBox.com>
"Boombastic" wrote in message news:475ebcf5$0$19127$f69f905mamut2.aster.pl...
Nie wiem jak jest w innych krajach Unii, ale
to dobry pomysl - juz sprawdzam ile Audi kosztuje
w UK...

I w UK to samo auto wyszlo mi GBP 35,825.00.
To jest 77 tys dolarow czyli tylko 177 tys zlotych, nie 250 tysiecy.

Sprawdź w innych krajach z ruchem prawostronnym. Co ci da cena w UK?

No wlasnie dalo mi to, ze mimo ruchu lewostronnego
to samo auto jest i tak duzo, duzo tansze niz w Polsce.

Nie sprawdze innych witryn bo nie umiem czytac
po francusku, grecku ani portugalsku :-)

A najlepiej zobacz tutaj za ile możesz mieć to swoje Audi http://autocc.pl/wrapper/index.php?file_wrap=Audi.htm
A jak pojedziesz sam po samochód to jeszcze zaoszczędzisz ze 2-3 tysiące E.

A6 3.2 FSI quattro Aut. 188 / 255 48610 750 47860 173918

Ale nie ma slowa na temat wyposazenia.
Podstawowa wersja bez skory, bez klimy, bez szyberdachu?

Re: Dlaczego Niemcy dymaja Polakow? | "Hektor" <zpkzpk@onet.pl>
Użytkownik *pszemol* napisał

Te autka o ktorych piszesz dostaja tu maturzysci za skonczone liceum.

Oho, kolejny zafascynowany Ameryka. A czym jezdza ich rodzice ? Równie
rewelacyjnie wykonanymi Escalade ?

Zbigniew Kordan

Re: Dlaczego Niemcy dymaja Polakow? | "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl>

Widac maja jakis powod ze dymaja sie tez sami...

tia :)

Mimo wszystko wolalbym tam mieszkac niz w USA

--
Pozdr
Scyzoryk

Dyskusje teleGOWNO pszemol / Re: Dlaczego Niemcy dymaja Polakow?