Dyskutanci się znależli!

Data: 2015-02-10 19:13:14
Autor: MarkWoydak
Dyskutanci się znależli!
"W ostatnim czasie politycy Prawa i Sprawiedliwo¶ci kilkukrotnie wzywali urzęduj±cego prezydenta do debaty z innymi kandydatami przed zaplanowan± na 10 maja I tur± wyborów prezydenckich. Jak mówił kandydat PiS na prezydenta Andrzej Duda, jedynie debata z udziałem prezydenta Komorowskiego ma sens."

Niech Duda dyskutuje z Kukizem czy innym Desk±. Jeszcze przywlecze ze sob± staruszka-prezesa i będzie niesmak kiedy pu¶ci b±ka ;-)

MW

Data: 2015-02-10 19:42:47
Autor: Marek Czaplicki
Dyskutanci się znależli!
MarkWoydak pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 10 lutego 2015 19:13:

[...]

Zastanawia mnie jedno. Dlaczego tak usilnie namawiaj± do debaty ludzie, którzy onegdaj na wszelkie sposoby odrzucali zaproszenia kierowane do głównej siły swej partii kierowane z Pałacu? Pamiętam jak pan prezes Kaczyński był zapraszany na obrady BBN i co? W te pędy leciał? To teraz niech się dusz± w swym gronie.

Data: 2015-02-10 14:05:57
Autor: Marek
Dyskutanci się znależli!
W dniu wtorek, 10 lutego 2015 19:42:48 UTC+1 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

Zastanawia mnie jedno. Dlaczego tak usilnie namawiaj± do debaty ludzie, którzy onegdaj na wszelkie sposoby odrzucali zaproszenia kierowane do głównej siły swej partii kierowane z Pałacu? Pamiętam jak pan prezes Kaczyński był zapraszany na obrady BBN i co? W te pędy leciał? To teraz niech się dusz± w swym gronie.

Slyszales o jakiejs dyskusji w BBN ?
Bo ja slyszalem, ze tam tylko chwalili inteligencje Komorowskiego...

Data: 2015-02-10 23:02:31
Autor: MarkWoydak
Dyskutanci się znależli!

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:c48b8d1a-9533-46d4-9cca-55d9ef62fc45googlegroups.com...

--

Przecież nie mogli chwalić inteligencji prezesa bo to juz stary dziadyga.

MW

Data: 2015-02-11 18:50:59
Autor: Marek Czaplicki
Dyskutanci się znależli!

napisał:
> [...]

niech się dusz± w swym gronie.

Slyszales o jakiejs dyskusji w BBN ?
Bo ja slyszalem, ze tam tylko chwalili inteligencje Komorowskiego...

No i własnie dlatego min brakwało ¶wiatłego głosu prezesa, który by wszystkim wytłumaczył że jest alf± i omeg±, zbawc± i drugim Prometeuszem. :-)

Data: 2015-02-10 23:18:49
Autor: Lord Donald
Dyskutanci siÄ™ znaleĹĽli!
De-Bul nie ma możliwości wzięcia udziału w debacie, nie był by w stanie odpowiedzieć nawet na jedno pytanie bez pomocy resortu.

Data: 2015-02-10 23:03:22
Autor: MarkWoydak
Dyskutanci siÄ™ znaleĹĽli!
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:mbe047$m1n$1speranza.aioe.org...
De-Bul nie ma możliwości wzięcia udziału w debacie, nie był by w stanie odpowiedzieć nawet na jedno pytanie bez pomocy resortu.

Wierzysz w w to co tu wypisujesz? Jeżeli tak to masz kompleks małego członka,

MW

Dyskutanci się znależli!